Váš partner ve světě tematických televizí

Pod názvem Atmedia Insight: Expert Talks spouštíme nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární televize, rozdíly mezi českým televizním trhem a dalšími trhy napříč Evropou. Pozornost věnuje také vývoji investic do televizní reklamy, nebo novinkám, které jednotlivé televizní skupiny chystají.

Na českém televizním trhu obchodně zastupujeme téměř 30 tematických televizních stanic. Některé z nich jsou lokální, významná část však patří pod velké mezinárodní televizní skupiny. Rozhodli jsme se využít velkého množství kontaktů na zástupce těchto skupin a přinést českým divákům i čtenářům znalosti a zkušenosti odborníků na televizní a mediální trh,“ popisuje projekt Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, která zároveň rozhovory s hosty vede.

V průběhu letošního roku plánujeme vydat hned několik takových rozhovorů, nabízet je budeme jak v podobě videa, tak v písemné formě.


Wojciech Kowalczyk z polské TVP: Řetězce a e-commerce navyšují investice do TV reklamy v Polsku.
Králem je stále obsah a nezáleží, na jaké platformě ho lidé sledují, říká Wojciech Kowalczyk z polské veřejnoprávní TVP.

V našem druhém rozhovoru se Wojciech Kowalczyk, zástupce ředitele pro prodej reklamy v oddělení marketingu polské veřejnoprávní televize TVP a také bývalý marketingový ředitel Atmedia v Polsku zamýšlí nad tím, jak bude vypadat v dalších letech vztah lineární TV a VOD služeb a proč je pro zadavatele reklamy důležitý jednotný systém měření? Nové Atmedia Expert Talks jsou tady!


Radši text než video? Rozhovor jsme pro vás připravili také v textové podobě.


Heržo: Diváci objevili kouzlo televize i mimo Vánoce. Plánujeme spustit vlastní VOD službu i sportovní kanál
Od léta minulého roku pozorujeme výrazný nárůst poptávky po televizní reklamě. Letošní příjmy jsou na úrovni roku 2019, říká Martin Heržo z JOJ v druhé části rozhovoru

Pozvání na první rozhovor přijal obchodní ředitel televizní skupiny JOJ Martin Heržo, který stojí také za spuštěním televizní stanice JOJ Family na českém televizním trhu. V rozhovoru mimo jiné poukazuje na rozdíly mezi českým a slovenským divákem, zamýšlí se nad budoucností lineární televize v souvislosti s nárůstem zájmu o VOD služby a popisuje, jak covid-19 ovlivnil poptávku po televizní reklamě.


Radši text než video? Rozhovor jsme pro vás připravili také v textové podobě.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Nahoru