Váš partner ve světě tematických televizí

Vyberte si cenově nejvýhodnější balíček atsmart s maximálním zásahem publika.
Rozložte si rozpočet na kampaň a inzerujte na 21 stanicích najednou. 80 % poslouží k oslovení diváků měřených stanic, 20 % na prezentaci nabídky služeb nebo produktů divákům neměřených stanic, formou sponzoringu či speciálního projektu podle vašeho výběru.

cena 12 700 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
21
stanic pro
maximalizaci
zásahu
48 %
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
106 %
komerční afinita žen
ve věku 35–60
a soc. statusem ABCD
345
GRPs v 15–69
pro vaši
měsíční kampaň
CZ / SK
dostupnost vysílání
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2017
Sezónní koeficienty
leden
0,90
únor
0,90
březen
1,25
duben
1,30
květen
1,30
červen
1,25
červenec
0,90
srpen
0,90
září
1,30
říjen
1,45
listopad
1,45
1.12. - 22.12.
1,30
23.12.-31.12.
0,90
Stopážové koeficienty
10 sec
0,50
15 sec
0,77
20 sec
0,90
25 sec
0,95
30 sec
1,00
35 sec
1,25
40 sec
1,45
45 sec
1,60
50 sec
1,75
55 sec
1,90
60 sec
2,00
Balíček doporučují naši klienti
Se společností Atmedia spolupracujeme již několik let v rámci plánování TV kampaní pro naše klienty. Lidé v Atmedia jsou velmi flexibilní, vstřícní. Spolu tak, současně se širokou nabídkou televizních stanic, můžeme klientům vyjít vždy vstříc a naplánovat co nejvhodnější TV kampaň na menších tematických stanicích.
Pavel Sládek, Head of TV & Radio, Starcom Media Vest Group
Podívejte se na zkušenosti dalších klientů
Nahoru