Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Jak lépe porozumět rychle se měnícímu mediálnímu trhu? Atmedia index je vaším klíčem k úspěchu. Náš pravidelný výzkum přináší nejen detailní pohled na mediální návyky českých diváků, ale i komplexní vhled do trhu placené TV a VoD služeb.
Atmedia index je pravidelný průzkum, který monitoruje 2 oblasti mediálního trhu – trh placené TV a trh VoD služeb. Výzkum realizujeme spolu s renomovanou agenturou ResSOLUTION každé čtvrtletí. Společně s analýzou chování českých diváků získáte komplexní přehled o aktuálních trendech a vývoji trhu v čase. Nechte data pracovat pro svůj prospěch a získejte náskok před konkurencí.
Konkurence na poli VoD služeb v posledních letech roste. Díky našemu výzkumu atmedia index získáte aktuální a komplexní přehled o trhu placených VoD služeb a mediálním chování českých diváků. Díky pravidelnému dotazování respondentů sledujeme nejen aktuální stav, ale také vývoj a trendy, které ovlivňují chování předplatitelů. Zaměřujeme se na klíčové faktory, jako je počet předplatitelů jednotlivých služeb, způsob platby, sdílení hesel, průměrná útrata za služby nebo používaná zařízení pro sledování obsahu.
Co je součástí analýzy?
Získejte přehledný a srozumitelný report plný klíčových dat a insightů o českém trhu VoD služeb – vše, co potřebujete pro strategická rozhodnutí, na jednom místě.
Otázky uvedené níže jsou pouze výběrem z naší rozsáhlé studie. Následující data se vztahují k 1. pololetí roku 2025 a týkají se cílové skupiny 15–69 let.
Data pro vás dokážeme připravit i v detailu demografických skupin nebo konkrétních streamovacích služeb.
Výzkum atmedia index realizujeme ve spolupráci s výzkumnou agenturou ResSOLUTION každé čtvrtletí (již od roku 2022).
Dotazníkového šetření se každé čtvrtletí pravidelně účastní 2 000 respondentů z Českého národního panelu (online populace ve věku 15–69 let).
Dotazování probíhá každé čtvrtletí metodou CAWI.
V posledních letech roste počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím operátorů placené TV. Díky našemu výzkumu atmedia index získáte aktuální a komplexní přehled o trhu ne/placené TV a mediálním chování diváků. Díky pravidelnému dotazování respondentů sledujeme nejen aktuální stav, ale také vývoj a trendy, které ovlivňují chování diváků placené TV. Zaměřujeme se na stěžejní faktory, jako je počet diváků satelitní, kabelové nebo IPTV, motivace využívání placené TV, průměrná útrata za využívání služeb operátorů placené TV či důvody diváků, kteří za TV neplatí.
Co je součástí analýzy?
Získejte přehledný a srozumitelný report plný klíčových dat a insightů o českém trhu ne/placené TV – vše, co potřebujete pro strategická rozhodnutí, na jednom místě.
Otázky uvedené níže jsou pouze výběrem z naší rozsáhlé studie. Následující data se vztahují k 1. pololetí roku 2025 a týkají se cílové skupiny 15–69 let.
Data pro vás dokážeme připravit i v detailu demografických skupin nebo konkrétních operátorů placené TV.
Výzkum atmedia index realizujeme ve spolupráci s výzkumnou agenturou ResSOLUTION každé čtvrtletí (již od roku 2022).
Dotazníkového šetření se každé čtvrtletí pravidelně účastní 2 000 respondentů z Českého národního panelu (online populace ve věku 15–69 let).
Dotazování probíhá každé čtvrtletí metodou CAWI.
Spolupráci s Atmedia jsme zahájili před několika lety a od samého počátku nám Atmedia poskytuje profesionální služby a umožňuje plné pochopení trhu. Díky podpoře Atmedia náš reklamní byznys roste a těšíme se na další vývoj.
Spolupracuji se společností Atmedia od roku 2010 v zastoupení zahraničních klientů, kteří provozují televizní služby v České republice. Líbí se mi profesionální přístup jednotlivých členů týmu ke každodenním úkonům a snaha najít nestandardní řešení problémů. Díky flexibilitě, která je ve světě televizních služeb potřeba, jsme byli vždy schopni doručit nejlepší možné výsledky klientům.
Se společností Atmedia spolupracujeme již mnoho let, profesionální přístup je zde absolutním standardem, stejně tak proklientský přístup, kdy vždy společně přistupujeme ke kampaním individuálně, abychom dosáhli maximální míry spokojenosti. Jsme rádi, že spolupráce na dlouhodobé úrovni funguje a klienti jsou s námi spokojeni.
Atmedia – to je spolehlivý partner, který nabízí individuální přístup a snahu přizpůsobit se našim požadavkům co nejvíce. Jsem ráda, že s vámi mohu spolupracovat již 15 let!