Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Co o službách Atmedia říkají klienti?

Spolupráci s Atmedia jsme zahájili před několika lety a od samého počátku nám Atmedia poskytuje profesionální služby a umožňuje plné pochopení trhu. Díky podpoře Atmedia náš reklamní byznys roste a těšíme se na další vývoj.
Adrian Gumulak, FilmBox CZ & SK
Spolupracuji se společností Atmedia od roku 2010 v zastoupení zahraničních klientů, kteří provozují televizní služby v České republice. Líbí se mi profesionální přístup jednotlivých členů týmu ke každodenním úkonům a snaha najít nestandardní řešení problémů. Díky flexibilitě, která je ve světě televizních služeb potřeba, jsme byli vždy schopni doručit nejlepší možné výsledky klientům.
Lada Dobrkovská, Channels Media
Se společností Atmedia spolupracujeme již mnoho let, profesionální přístup je zde absolutním standardem, stejně tak proklientský přístup, kdy vždy společně přistupujeme ke kampaním individuálně, abychom dosáhli maximální míry spokojenosti. Jsme rádi, že spolupráce na dlouhodobé úrovni funguje a klienti jsou s námi spokojeni.
Ladislav Dianiška & Michaela Šebková, Media Club
Atmedia – to je spolehlivý partner, který nabízí individuální přístup a snahu přizpůsobit se našim požadavkům co nejvíce. Jsem ráda, že s vámi mohu spolupracovat již 15 let!
Hana Šámalová, GroupM
Poznejte nás blíže
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, teleshopping a další speciální projekty
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru