Váš partner ve světě tematických televizí

Co o službách Atmedia říkají klienti?

Se společností Atmedia spolupracuji už řadu let. Stále oceňuji vysokou kvalitu servisu, osobní přístup a maximální snahu vyjít vstříc klientským požadavkům. Spolu se širokým portfoliem nabízených TV stanic jsou tyto vlastnosti důvodem, proč je Atmedia dlouhodobě součástí televizního mixu řady našich klientů.
Petr Zatyko, Head of Electronic Media Buying, Dentsu Aegis
Atmedia – to je zodpovědný partner, kterému na splnění našich požadavků záleží. Lidé v Atmedia nám vycházejí vstříc a zadané parametry kampaní vždy splní.
Jan Mixa, Head of Trading TV & Radio, Mindshare
Se společností Atmedia spolupracujeme již několik let v rámci plánování TV kampaní pro naše klienty. Lidé v Atmedia jsou velmi flexibilní, vstřícní. Spolu tak, současně se širokou nabídkou televizních stanic, můžeme klientům vyjít vždy vstříc a naplánovat co nejvhodnější TV kampaň na menších tematických stanicích.
Pavel Sládek, Head of TV & Radio, Starcom Media Vest Group
Spolupráce se společností Atmedia funguje dlouhodobě velmi dobře. Jsme spokojení se vstřícností zástupců společnosti vůči našim klientům, kampaně splňují plánované parametry.
Kamil Rouč, Electronic Media Supervisor, ZenithOptimedia
Poznejte nás blíže
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin.
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně.
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta.
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, injektáž, HbbTV, teleshopping a další speciální projekty.
  5. Získáte nejširší portfolio dětských stanic na trhu.
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování.
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků.
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu.
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila.
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru