Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám umožní prodávat jejich reklamní prostor na televizní měnu GRP.

Zařazením AXN Black a AXN White do našeho portfolia prohlubujeme spolupráci s mediální společností Antenna Entertainment, vlastníkem značky AXN v regionu střední a východní Evropy. Její vlajkový seriálový kanál AXN obchodně zastupujeme na českém trhu již od roku 2008 – tedy od doby, kdy společnost Atmedia vstoupila na český trh,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti. „Zadavatelům TV reklamy a mediálním agenturám nabízíme rozšířený reklamní prostor pro jejich kampaně a možnost oslovit další atraktivní cílové skupiny diváků,“ doplňuje Robert Martiška, Sales Director v naší společnosti.

Seriálová stanice AXN Black oslovuje především muže ve věku 30–59 let, kterým nabízí akční, hrdinské a sci-fi seriály, jako jsou Hvězdná brána, Odpadlík, Lovci pokladů, S.W.A.T. nebo Ztracený svět. Naopak seriálová stanice AXN White cílí zejména na ženy ve věku 30–59 let, kterým přináší romantické, dramatické a vztahové seriály, jako jsou Domek na prérii, Ranč Heartland, Nemocnice Hope, Velmi řecké vztahy nebo Grand Hotel. AXN Black a AXN White najdou diváci v nabídce všech největších operátorů placené TV na českém trhu – v O2 TV, Vodafone TV, Magenta TV a Skylink.

Ve spolupráci s naším dlouholetým obchodním partnerem Atmedia rozšiřujeme nabídku na českém televizním reklamním trhu o další dva tematické kanály. Tento krok představuje další významný milník v posilování přítomnosti značky AXN na českém trhu,“ říká Stefan Dakovski, Commercial Director CEE v Antenna Entertainment.

Obchodně zastupujeme 20 měřených tematických TV stanic

Rozšířením portfolia o AXN Black a AXN White posilujeme naši nabídku a klientům nově poskytujeme možnost oslovit diváky na 20 měřených tematických TV stanicích. Vedle Antenna Entertainment (AXN a nově AXN Black a AXN White) spolupracujeme s mediálními skupinami CANAL+ (CANAL+ Action, FilmBox, FilmBox Stars), Warner Bros. Discovery (Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Warner TV) nebo The Walt Disney Company (Disney Channel, National Geographic). Na našem trhu také obchodně zastupujeme české televizní stanice Rebel, Relax, televizní kanály z mediální skupiny Československá filmová společnost (CS Film, CS History, CS Mystery) a Televizi Seznam. Významnou pozici v našem portfoliu má rovněž slovenská televizní skupina JOJ (JOJ Cinema, JOJ Family).


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…
Nahoru