Váš partner ve světě tematických televizí

Příběh mediálního zastupitelství Atmedia

Kdo je Atmedia?

Atmedia Czech s.r.o. exkluzivně zastupuje v rámci prodeje reklamního prostoru
takřka 30 tematických televizních stanic.

Od začátku působení Atmedia na českém trhu jsme pomohli vytvoření 12 televizních
projektů.

Využijte výhod služeb Atmedia a získejte nové zákazníky

  • 19 tematických televizních stanic ve standardním TV metrovém měření
  • Přesnější zásah cílových skupin diváků podle přání, formou balíčků
  • Standardní, stabilní systém plánování a vyhodnocování kampaní

Ukázat balíčky služeb

Podívejte se na příběh Atmedia na časové ose

2008
Září

Vstupujeme na český trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických stanicích.

2009
Říjen

Tematické stanice vstupují do měření sledovanosti.
Připojujeme se k jednotné televizní měně – GRP.

2010
leden

Představujeme nový a unikátní způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích pomocí prodejních balíčků.
Zahajujeme prodej reklamy na více cílových skupin a jako první nabízíme dětskou cílovou skupinu.

květen

Představujeme výsledky výzkumu mediálního chování tří generací.

červenec

Známe výsledky výzkumu spokojenosti mediálních agentur a klientů s našimi produkty a službami.

2011
leden

Začínáme pořádat pravidelné eventy. Mediální agentury každý rok soutěží o Atmedia CUP, zástupce tematických stanic zveme na Channel Brunch.

červenec

Představujeme rebranding Atmedia.

2012
leden

Zahajujeme spolupráci s agenturou ANFAS.

únor

Prezentujeme výsledky výzkumu o televizním a spotřebním chování dětských diváků a jejich rodičů.

březen

Prodáváme reklamu už i na regionálních stanicích.

listopad

Uvádíme speciální akci ke Dni televize.

2013
leden

Stáváme se řádným členem Asociace televizních organizací (ATO), která zajišťuje společné elektronické měření sledovanosti televize v České republice metodou TV metrů (PEM).

květen

Stáváme se řádným členem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), jejímž cílem je zvyšování profesionální úrovně české reklamy a ostatních činností v rámci marketingové komunikace.

prosinec

Prezentujeme výsledky výzkumu sledovanosti tematických TV na Slovensku.

2014
leden

Kalendář Atmedia&Friends získává 1. místo v kategorii „Stolní kalendář roku 2013“.

září

Zveřejňujeme výsledky výzkumu výhod tematických TV stanic pro marketingovou komunikaci.

říjen

Představujeme prodej reklamy na Samsung Smart TV v Polsku.

2015
březen

Zavádíme speciální reklamní formáty pro Formuli 1.

2016
únor

Spouštíme testovací kampaň hybridní televize HbbTV.
Je zavedena nová televizní měna (VOSDAL), což nám přináší více GRPs.

březen

Začínáme prodávat on-line videoreklamu.

2017
květen

Koná se první Media Brunch pro novináře.

září

Je zavedena nová televizní měna (LIVE + TS0–3), což nám přináší více GRPs.

Poznejte nás blíže
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin.
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně.
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta.
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, injektáž, HbbTV, teleshopping a další speciální projekty.
  5. Získáte nejširší portfolio dětských stanic na trhu.
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování.
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků.
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu.
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila.
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru