Kdo je Atmedia?
Atmedia Czech s.r.o. exkluzivně zastupuje v rámci prodeje reklamního prostoru více než 25 tematických televizních stanic.
Od začátku působení Atmedia na českém trhu jsme pomohli vytvoření 12 televizních projektů.
Využijte výhod služeb Atmedia a získejte nové zákazníky
- 23 tematických televizních stanic ve standardním TV metrovém měření
- Přesnější zásah cílových skupin diváků podle přání, formou balíčků
- Standardní, stabilní systém plánování a vyhodnocování kampaní
Podívejte se na příběh Atmedia na časové ose
Vstupujeme na český trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických stanicích.
Tematické stanice vstupují do měření sledovanosti.
Připojujeme se k jednotné televizní měně – GRP.
Představujeme nový a unikátní způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích pomocí prodejních balíčků.
Zahajujeme prodej reklamy na více cílových skupin a jako první nabízíme dětskou cílovou skupinu.
Představujeme výsledky výzkumu mediálního chování tří generací.
Známe výsledky výzkumu spokojenosti mediálních agentur a klientů s našimi produkty a službami.
Začínáme pořádat pravidelné eventy. Mediální agentury každý rok soutěží o Atmedia CUP, zástupce tematických stanic zveme na Channel Brunch.
Představujeme rebranding Atmedia.
Zahajujeme spolupráci s agenturou ANFAS.
Prezentujeme výsledky výzkumu o televizním a spotřebním chování dětských diváků a jejich rodičů.
Prodáváme reklamu už i na regionálních stanicích.
Uvádíme speciální akci ke Dni televize.
Stáváme se řádným členem Asociace televizních organizací (ATO), která zajišťuje společné elektronické měření sledovanosti televize v České republice metodou TV metrů (PEM).
Stáváme se řádným členem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK), jejímž cílem je zvyšování profesionální úrovně české reklamy a ostatních činností v rámci marketingové komunikace.
Prezentujeme výsledky výzkumu sledovanosti tematických TV na Slovensku.
Kalendář Atmedia&Friends získává 1. místo v kategorii „Stolní kalendář roku 2013“.
Zveřejňujeme výsledky výzkumu výhod tematických TV stanic pro marketingovou komunikaci.
Představujeme prodej reklamy na Samsung Smart TV v Polsku.
Zavádíme speciální reklamní formáty pro Formuli 1.
Spouštíme testovací kampaň hybridní televize HbbTV.
Je zavedena nová televizní měna (VOSDAL), což nám přináší více GRPs.
Začínáme prodávat on-line videoreklamu.
Koná se první Media Brunch pro novináře.
Je zavedena nová televizní měna (LIVE + TS0–3), což nám přináší více GRPs.
Začíná naše úspěšná spolupráce s obchodním zastupitelstvím Media Club.
Klientům nabízíme Czech TV Market Insight, celkový vhled do fungování českého televizního trhu. Televizní skupiny, stanice a sledovanost zasazené do kontextu českého prostředí. To vše přehledně na jednom místě.
Začínáme vytvářet tzv. Číslo týdne. Pravidelné informace z českého a evropského televizního trhu v jednoduché a srozumitelné infografice.
Představujeme na našem webu sekci atblog plnou novinek a aktualit jak z Atmedia, tak českého televizního trhu.
Již 10 let budujeme trh tematických televizních stanic.
Nově nabízíme klientům možnost partnerství světových sportovních událostí na Eurosport 1.
Poprvé v historii překonáváme hranici 5% podílu na sledovanosti.