Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než obvykle.

Právě dokumentární stanice jsou divácky velmi oblíbené, a to nejen v letních měsících. Z celkového času, který Češi tráví sledováním televize, připadají na dokumentární pořady 4 %. Na co se Češi nejčastěji dívají? Mrkněte do našeho článku.

Více stanic, více diváků. To je rovnice, která dlouhodobě funguje na českém trhu placených TV stanic, a proto jsme tak nazvali naši prezentaci na letošní konferenci Digimedia. Michaela Suráková v ní představila nejnovější trendy v placeném a terestrickém vysílání. Pusťte si záznam z konference nebo si projděte přímo naši prezentaci.

A jaká čísla jsme vám představili v průběhu června? Třeba, že většina diváků z tzv. stříbrné generace si denně zapne televizi. Mimo jiné sledují sportovní události, kterých je přes léto nespočet a my jsme rádi, že ty důležité jim můžeme zprostředkovat. Roland Garros si na TV stanici Eurosport 1 zapnulo téměř 600 tisíc fanoušků tenisu, La Vueltu téměř 200 tisíc nadšenců cyklistiky. Co přinese červenec? Třeba Tour de France nebo pokračování šampionátu Formule 1. Léto zkrátka tematickým stanicím fandí!

previous arrow
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
#cislotydne_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru