Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než obvykle.

Právě dokumentární stanice jsou divácky velmi oblíbené, a to nejen v letních měsících. Z celkového času, který Češi tráví sledováním televize, připadají na dokumentární pořady 4 %. Na co se Češi nejčastěji dívají? Mrkněte do našeho článku.

Více stanic, více diváků. To je rovnice, která dlouhodobě funguje na českém trhu placených TV stanic, a proto jsme tak nazvali naši prezentaci na letošní konferenci Digimedia. Michaela Suráková v ní představila nejnovější trendy v placeném a terestrickém vysílání. Pusťte si záznam z konference nebo si projděte přímo naši prezentaci.

A jaká čísla jsme vám představili v průběhu června? Třeba, že většina diváků z tzv. stříbrné generace si denně zapne televizi. Mimo jiné sledují sportovní události, kterých je přes léto nespočet a my jsme rádi, že ty důležité jim můžeme zprostředkovat. Roland Garros si na TV stanici Eurosport 1 zapnulo téměř 600 tisíc fanoušků tenisu, La Vueltu téměř 200 tisíc nadšenců cyklistiky. Co přinese červenec? Třeba Tour de France nebo pokračování šampionátu Formule 1. Léto zkrátka tematickým stanicím fandí!

previous arrow
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
#cislotydne_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…
Nahoru