Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Na začátku března jsme uvolnili mediální prostor na vybraných kanálech pro informační kampaň na podporu Ukrajiny. Vzhledem k aktuálnímu vývoji se vedení našeho mediálního zastupitelství rozhodlo otevřít mediální prostor pro kampaň i v dubnu. „Válka na Ukrajině pokračuje a do České republiky již přišly statisíce uprchlíků, kteří budou potřebovat dlouhodobou pomoc,” uvádí Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Hlavním cílem televizní kampaně Pomáháme Ukrajině je podpořit projekt rozcestníku pomoci Stojimezaukrajinou.cz, kde mohou lidé pomáhat různými způsoby – od zaslání finančního daru přes přispění do sbírek pomoci až po nabídku ubytování ukrajinským uprchlíkům. Vznikla pod záštitou AKA (Asociace komunikačních agentur) a ASMEA (Asociace mediálních agentur), které jsme kontaktovali a připojili se ke kampani.

„Ve prospěch tohoto spotu jsme otevřeli mediální prostor na 14 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Od 8. 3. tak bylo odvysíláno celkem 1 617 TV spotů, které v březnu oslovily 1,4 milionu diváků,” doplňuje Michaela Suráková.

Nová podoba spotu, jenž navazuje na již publikovaný klip, ve kterém promlouvali lidé přímo z Ukrajiny, poběží v průběhu dubna opět na kanálech AMC, CS Film, CS History, CS Mystery, Film+, FilmBox, JOJ Cinema, JOJ Family, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Celkem bude odvysíláno 1 940 spotů.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru