Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Na začátku března jsme uvolnili mediální prostor na vybraných kanálech pro informační kampaň na podporu Ukrajiny. Vzhledem k aktuálnímu vývoji se vedení našeho mediálního zastupitelství rozhodlo otevřít mediální prostor pro kampaň i v dubnu. „Válka na Ukrajině pokračuje a do České republiky již přišly statisíce uprchlíků, kteří budou potřebovat dlouhodobou pomoc,” uvádí Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Hlavním cílem televizní kampaně Pomáháme Ukrajině je podpořit projekt rozcestníku pomoci Stojimezaukrajinou.cz, kde mohou lidé pomáhat různými způsoby – od zaslání finančního daru přes přispění do sbírek pomoci až po nabídku ubytování ukrajinským uprchlíkům. Vznikla pod záštitou AKA (Asociace komunikačních agentur) a ASMEA (Asociace mediálních agentur), které jsme kontaktovali a připojili se ke kampani.

„Ve prospěch tohoto spotu jsme otevřeli mediální prostor na 14 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Od 8. 3. tak bylo odvysíláno celkem 1 617 TV spotů, které v březnu oslovily 1,4 milionu diváků,” doplňuje Michaela Suráková.

Nová podoba spotu, jenž navazuje na již publikovaný klip, ve kterém promlouvali lidé přímo z Ukrajiny, poběží v průběhu dubna opět na kanálech AMC, CS Film, CS History, CS Mystery, Film+, FilmBox, JOJ Cinema, JOJ Family, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Celkem bude odvysíláno 1 940 spotů.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru