atblog

Filtrovat dle:

Nikdy neříkej nikdy. Reklamu už prodává i Netflix

Nikdy neříkej nikdy. Reklamu už prodává i Netflix

Atmedia v roce 2022: 5% podíl na sledovanosti a rozšíření portfolia

Atmedia v roce 2022: 5% podíl na sledovanosti a rozšíření portfolia

Češi tráví sledováním televize na Štědrý den přes 6 hodin

Češi tráví sledováním televize na Štědrý den přes 6 hodin

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VoD služeb s obsahem reklam

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VoD služeb s obsahem reklam

Atmedia zdražuje televizní reklamu o 15 %

Atmedia zdražuje televizní reklamu o 15 %

M. Nováček, OMD (4. část): "Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu"

M. Nováček, OMD (4. část): "Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu"

1 6 7 8 9 10 11 12 13 15 19
« »