atblog

Filtrovat dle:

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

M. Nováček, OMD (2. část): "Někteří zadavatelé zapomínají na velký kupní potenciál starší cílové skupiny"

M. Nováček, OMD (2. část): "Někteří zadavatelé zapomínají na velký kupní potenciál starší cílové skupiny"

Atmedia index: 40 % Čechů využívá placené VoD služby, ovšem ne všichni za ně platí

Atmedia index: 40 % Čechů využívá placené VoD služby, ovšem ne všichni za ně platí

Atmedia index: Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou

Atmedia index: Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou

1 5 8 9 10 11 12 13 14 18
« »