doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
#cislotydne: Červenec 2024
Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě…
Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport
I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
#cislotydne: Červen 2024
Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?
Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
#cislotydne: Květen 2024
Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s…
Televizor jako multimediální centrum: Češi objevují jeho nové možnosti
Poslední roky potvrzují, že televize zůstává jedním z nejvlivnějších médií, a to navzdory rozmachu sociálních sítí a nástupu VoD služeb. Z aktuálních dat vyplývá, že čeští televizní diváci starší patnácti let tráví před televizními obrazovkami v průměru přes čtyři hodiny denně. Téměř…