atblog

Filtrovat dle:

Paradox volby v praxi: atmedia index ukazuje, že diváci tráví výběrem obsahu déle, než by chtěli

Paradox volby v praxi: atmedia index ukazuje, že diváci tráví výběrem obsahu déle, než by chtěli

Atmedia rozšiřuje portfolio o nové stanice, ceny TV reklamy zvýší o 10 %

Atmedia rozšiřuje portfolio o nové stanice, ceny TV reklamy zvýší o 10 %

Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Atmedia bude nově prodávat reklamní prostor na SPORTY TV

Atmedia bude nově prodávat reklamní prostor na SPORTY TV

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

1 2 3 4 6 10 15 19
»