doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Sledovanost televize – co jsou fakta a co mýty?
Klasická televize je mrtvá, hlásily již před několika lety internetové titulky. Jiné tvrdily, že si dnešní mladá generace televizi už vůbec nezapne a je stále jen online. Slyšíme to v marketingu neustále. Ti, kteří ve firmách rozhodují o marketingových ropočtech, tak…
V roce 2020 se zaměříme na další rozšíření tematických TV stanic
Naše společnost se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám…
#cislotydne: Září 2019
Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme…
#cislotydne: Srpen 2019
Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi…
Televize na prahu proměny?
Televizi čeká v blízké budoucnosti hned několik výzev, které patrně povedou k její značné proměně. Během června to potvrdilo hned několik desítek odborníků na konferenci Evropské asociace televizní a rádiové reklamy (EGTA), která sdružuje desítky společností nejen z evropských států. Konference se zúčastnilo více než…
#cislotydne: Červenec 2019
Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto…