doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Už 10 let budujeme trh tematických stanic v ČR
Již po dobu 10 let se v Atmedia kontinuálně věnujeme budování trhu tematických stanic v ČR. Zatímco v roce 2009, rok po našem vzniku, jsme obchodně zastupovali 13 tematických stanic, dnes jich je již 27. Upevnění pozice tematických kanálů na televizním…
#cislotydne: Listopad 2019
Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním…
Na jaře 2020 rozšíříme portfolio o stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC
Portfolio stanic zastupovaných naší společností se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny Discovery – Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do…
#cislotydne: Říjen 2019
Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy…
Sledovanost televize – co jsou fakta a co mýty?
Klasická televize je mrtvá, hlásily již před několika lety internetové titulky. Jiné tvrdily, že si dnešní mladá generace televizi už vůbec nezapne a je stále jen online. Slyšíme to v marketingu neustále. Ti, kteří ve firmách rozhodují o marketingových ropočtech, tak…
V roce 2020 se zaměříme na další rozšíření tematických TV stanic
Naše společnost se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám…