Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Na televizním trhu významně roste počet nulových spotů

Oproti mnohým očekáváním tráví dnes čeští diváci před televizorem o sedm minut déle než v roce 2012, kdy proběhla první vlna digitalizace. Zároveň mají na výběr z mnohem více TV stanic, což se silně projevuje roztříštěnou sledovaností. V roce 2012 tvořilo 80% podíl…

Atmedia a WAR Svět válek zahájí v květnu spolupráci

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy…

Cartoon Network vstoupí v květnu do měření

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta. Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia,…

Atmedia mění cílovou skupinu, zjednodušuje nabídku

Mediální zastupitelství Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2018, v jejímž rámci připravilo pro reklamní zadavatele několik novinek. Hlavní změnou je zjednodušení struktury obchodní nabídky a přechod na novou cílovou skupinu. V letošním roce díky rostoucí sledovanosti nabízí Atmedia více reklamního prostoru,…

Atmedia uzavřela neexkluzivní spolupráci s Media Clubem

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje. „Od začátku hledáme možnosti,…

JOJ Family oslavila první rok na českém trhu

Rodinná televizní stanice se českým divákům představila loni na podzim Soudní síní. Celodenní průměrný podíl na sledovanosti dosahuje 1 %. Televizní stanici ze slovenské skupiny JOJ zastupuje na českém trhu společně s její sesterskou JOJ Cinema mediální zastupitelství Atmedia. „Jsme rádi,…
Nahoru