
Atmedia index vám prozradí, jak diváci hodnotí vaši TV stanici, jakou s ní mají zkušenost a zda by ji doporučili svým známým. Doplňuje tím data z peoplemetrů a dokresluje informace o celkové úspěšnosti TV stanic.
Získejte srovnání své TV stanice z pohledu diváků.
Co atmedia index říká?
Ukazatel úspěšnosti vaší značky založený na pravidelných průzkumech mezi více než 4 000 diváky.
Studie atmedia index přináší srozumitelné srovnání všech televizních stanic, které působí na trhu TV reklamy.
Do průzkumu jsou zařazeny všechny měřené stanice na českém TV trhu, které vstupují na trh TV reklamy (98 % media spendu).
Stanice jsou rozděleny do 8 tematických okruhů (české, dětské, dokumentární, filmové, hudební, pro ženy, seriálové, sportovní). Získáte tak detailní srovnání své TV stanice se stanicemi v daném tematickém okruhu.
BONUS: Pokud vám nevyhovují předdefinované okruhy, můžete si nadefinovat i svůj vlastní.
Diváci hodnotí vaši stanici podle atributů a vy získáte srovnání, jak si v těchto parametrech u diváků vedete v porovnání s ostatními stanicemi.

Srozumitelný ukazatel úspěšnosti vaší značky v porovnání s konkurencí


(jaro / podzim)

Kdy vám atmedia index může být užitečný?
Atmedia index vám ukáže, ve kterých oblastech je vaše televizní stanice silná, ve kterých má prostor na zlepšení, a jak si v jednotlivých oblastech stojí v porovnání s konkurencí.
Atmedia index vám prozradí, jak hodnotí diváci vaši programovou nabídku a u které konkurenční stanice se případně inspirovat.
Atmedia index vám ukáže cestu, jak posílit svoji značku a zvýšit zájem o vaši televizní stanici ze strany diváků. Více diváků, více reklamních výnosů.
Atmedia index vám před kampaní prozradí, jaká je spontánní a podpořená znalost vaší značky. A v dalším období můžete porovnat, jak se kampaň na znalosti projevila.
Atmedia index vám může říct, že to možná vůbec není potřeba a identita vaší TV stanice je vnímaná jako nejlepší v kategorii.
Obsah & cena
Intro
- Shrnutí základních výsledků
- Zapojené TV stanice ve studii
- Metodika studie
- Charakteristika vzorku respondentů
Obecné hodnocení trhu
- Nejlépe hodnocené TV stanice ve svých tematických okruzích
- Srovnání tematických okruhů dle atmedia indexu
- Nejlépe hodnocené tematické okruhy v rámci sledovaných atributů
- Srovnání sledovaných atributů dle atmedia indexu
Detailní hodnocení trhu
- Shrnutí výsledků trhu
- Celkové pořadí TV stanic
- Celkové pořadí TV stanic v jednotlivých atributech
Váš tematický okruh
- Shrnutí výsledků tematického okruhu
- Výsledky vaší TV stanice – shrnutí výsledků
- Pořadí TV stanic v tematickém okruhu
- Pořadí TV stanic v jednotlivých atributech
- Spontánní a podpořená znalost TV stanic v tematickém okruhu
- Shrnutí výsledků všech konkurenčních TV stanic ve vašem segmentu
Děkujeme za Váš zájem.
Prosím, zkontrolujte si svoji e-mailovou schránku a potvrďte svoji e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat studii atmedia index.
Vaše Atmedia