Váš partner ve světě tematických televizí
Unikátní srovnání TV stanic na českém trhu očima jejich diváků
Jak diváci hodnotí kvalitu vaší TV stanice ve srovnání s konkurencí?

Atmedia index vám prozradí, jak diváci hodnotí vaši TV stanici, jakou s ní mají zkušenost a zda by ji doporučili svým známým. Doplňuje tím data z peoplemetrů a dokresluje informace o celkové úspěšnosti TV stanic.

Získejte srovnání své TV stanice z pohledu diváků.

Co atmedia index říká?

Ukazatel úspěšnosti vaší značky založený na pravidelných průzkumech mezi více než 4 000 diváky.

Studie atmedia index přináší srozumitelné srovnání všech televizních stanic, které působí na trhu TV reklamy.

64
TV stanic

Do průzkumu jsou zařazeny všechny měřené stanice na českém TV trhu, které vstupují na trh TV reklamy (98 % media spendu).

8
tematických okruhů

Stanice jsou rozděleny do 8 tematických okruhů (české, dětské, dokumentární, filmové, hudební, pro ženy, seriálové, sportovní). Získáte tak detailní srovnání své TV stanice se stanicemi v daném tematickém okruhu.

BONUS: Pokud vám nevyhovují předdefinované okruhy, můžete si nadefinovat i svůj vlastní.

7
kvalitativních atributů + indikátory

Diváci hodnotí vaši stanici podle atributů a vy získáte srovnání, jak si v těchto parametrech u diváků vedete v porovnání s ostatními stanicemi.

01
Atraktivita konkrétních pořadů
02
Pestrost a rozsah nabídky pořadů
03
Technická kvalita vysílání
04
Vizuální identita TV stanice
05
Divácký dojem
06
Celková kvalita
07
Doporučení
+
Znalost vaší značky

Srozumitelný ukazatel úspěšnosti vaší značky v porovnání s konkurencí

Respondenti průzkumu:
Projekt Český národní panel
4 113
respondentů
Sběr dat:
Nielsen Admosphere
2x
sběr dat
(jaro / podzim)
Zpracování dat:
atmedia
13
let zkušeností s českým TV trhem

Kdy vám atmedia index může být užitečný?

Chcete být nejsilnější značkou ve své kategorii?

Atmedia index vám ukáže, ve kterých oblastech je vaše televizní stanice silná, ve kterých má prostor na zlepšení, a jak si v jednotlivých oblastech stojí v porovnání s konkurencí.

Plánujete programové změny?

Atmedia index vám prozradí, jak hodnotí diváci vaši programovou nabídku a u které konkurenční stanice se případně inspirovat.

Potřebujete zvýšit výnosy z reklamy?

Atmedia index vám ukáže cestu, jak posílit svoji značku a zvýšit zájem o vaši televizní stanici ze strany diváků. Více diváků, více reklamních výnosů.

Přemýšlíte o marketingové kampani na podporu vaší značky?

Atmedia index vám před kampaní prozradí, jaká je spontánní a podpořená znalost vaší značky. A v dalším období můžete porovnat, jak se kampaň na znalosti projevila.

Chystáte se na změnu vizuální identity?

Atmedia index vám může říct, že to možná vůbec není potřeba a identita vaší TV stanice je vnímaná jako nejlepší v kategorii.

Obsah & cena

Intro

  • Shrnutí základních výsledků
  • Zapojené TV stanice ve studii
  • Metodika studie
  • Charakteristika vzorku

Obecné hodnocení trhu

  • Nejlépe hodnocené TV stanice ve svých tematických okruzích
  • Srovnání tematických okruhů dle atmedia indexu
  • Nejlépe hodnocené tematické okruhy v rámci sledovaných atributů
  • Srovnání sledovaných atributů dle atmedia indexu
ZDARMA KE STAŽENÍ
0EUR
CHCI BASIC VERZI

Detailní hodnocení trhu

  • Shrnutí výsledků trhu
  • Celkové pořadí TV stanic
  • Celkové pořadí TV stanic v jednotlivých atributech

Váš tematický okruh

  • Shrnutí výsledků tematického okruhu
  • Výsledky vaší TV stanice – shrnutí výsledků
  • Pořadí TV stanic v tematickém okruhu
  • Pořadí TV stanic v jednotlivých atributech
  • Spontánní a podpořená znalost TV stanic v tematickém okruhu
  • Shrnutí výsledků všech konkurenčních TV stanic ve vašem segmentu
PREMIUM
1899EUR
Cena za jeden tematický okruh
MÁM ZÁJEM O PREMIUM VERZI

Děkujeme za Váš zájem.
Prosím, zkontrolujte si svoji e-mailovou schránku a potvrďte svoji e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat studii atmedia index.

Vaše Atmedia

Nahoru