Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku doplňuje sponzoring, injektáž či teleshopping.

Plzeň TV
Plzeň TV

Společnost Atmedia nově obchodně spolupracuje se stanicí Plzeň TV, jedná se o další rozšíření portfolia tematických stanic v letošním roce. Díky široké distribuci je potenciál významný, tato zpravodajská stanice může oslovit téměř 600 tisíc obyvatel Plzeňského kraje. Z obchodního hlediska nabídne mediální zastupitelství klasickou reklamu, sponzorské vzkazy, injektáž a možnosti doplní teleshopping.

Hlavní přidanou hodnotou televizní stanice Plzeň TV je vlastní produkce: „Regionální stanice v našem portfoliu mají silný význam. Pro řadu zadavatelů znamená přesné zacílení dle konkrétního kraje v republice,” vyjádřila se ke spolupráci Managing Director Atmedia Michaela Vasilová. Plzeň TV naladí diváci prostřednictvím pozemního vysílání na 37. kanálu, dostupná je rovněž jako součást nabídky kabelové televize UPC, v mobilních aplikacích pro iOS a Android a v nejbližší době bude zařazena i do nabídek vybraných IPTV.

 „Obchodní potenciál regionálních televizí je silný, jsme lidem skutečně blízko – podrobně mapujeme dění v Plzni a regionu. Vlastní produkce z nás činí vysoce preferovaného partnera. Spoluprací s mediálním zastupitelství Atmedia můžeme dále rozvíjet náš potenciál a divákům přinášet kvalitní regionální zpravodajství,“ komentuje výhody spolupráce se společností Atmedia majitel mediální společnosti Euronova Group Radek Novák.

Plzeň TV vysílá 24 hodin denně, stěžejní součástí vysílání jsou aktuální zprávy z Plzně a okolí doplněné o publicistické a zábavné pořady. Cílem stanice je „informovat, inspirovat a bavit opravdu každý den“. Spojení stanice s portálem Plzen.cz znamená možnost informovat diváky kdykoli a kdekoli. Akvizice uskutečněné v loňském roce umožní další, klíčový rozvoj služeb televize.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru