Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku doplňuje sponzoring, injektáž či teleshopping.

Plzeň TV
Plzeň TV

Společnost Atmedia nově obchodně spolupracuje se stanicí Plzeň TV, jedná se o další rozšíření portfolia tematických stanic v letošním roce. Díky široké distribuci je potenciál významný, tato zpravodajská stanice může oslovit téměř 600 tisíc obyvatel Plzeňského kraje. Z obchodního hlediska nabídne mediální zastupitelství klasickou reklamu, sponzorské vzkazy, injektáž a možnosti doplní teleshopping.

Hlavní přidanou hodnotou televizní stanice Plzeň TV je vlastní produkce: „Regionální stanice v našem portfoliu mají silný význam. Pro řadu zadavatelů znamená přesné zacílení dle konkrétního kraje v republice,” vyjádřila se ke spolupráci Managing Director Atmedia Michaela Vasilová. Plzeň TV naladí diváci prostřednictvím pozemního vysílání na 37. kanálu, dostupná je rovněž jako součást nabídky kabelové televize UPC, v mobilních aplikacích pro iOS a Android a v nejbližší době bude zařazena i do nabídek vybraných IPTV.

 „Obchodní potenciál regionálních televizí je silný, jsme lidem skutečně blízko – podrobně mapujeme dění v Plzni a regionu. Vlastní produkce z nás činí vysoce preferovaného partnera. Spoluprací s mediálním zastupitelství Atmedia můžeme dále rozvíjet náš potenciál a divákům přinášet kvalitní regionální zpravodajství,“ komentuje výhody spolupráce se společností Atmedia majitel mediální společnosti Euronova Group Radek Novák.

Plzeň TV vysílá 24 hodin denně, stěžejní součástí vysílání jsou aktuální zprávy z Plzně a okolí doplněné o publicistické a zábavné pořady. Cílem stanice je „informovat, inspirovat a bavit opravdu každý den“. Spojení stanice s portálem Plzen.cz znamená možnost informovat diváky kdykoli a kdekoli. Akvizice uskutečněné v loňském roce umožní další, klíčový rozvoj služeb televize.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru