Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM).

Atmedia zařazuje CN do dětského balíčku atkids a rozšíří tak stávající nabídku, která obsahuje CS mini, Disney Channel nebo TUTY TV. Stanice Cartoon Network bude také zařazena do balíčků atmax a atchoice.

„Po nedávném vstupu Cartoon Network do měření a po lokalizaci stanice pro českého diváka nyní zahajujeme prodej televizní reklamy na této stanici. Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia a dodává, že vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu www.cartoonnetwork.cz. Podle Vasilové to je další možnost, jak intenzifikovat zásah vyhledávané cílové skupiny předškoláků a školáků do 14 let.

Pro Cartoon Network jsou charakteristické seriály plné humoru, akce a dobrodružství s velmi originální animací. Mezi hlavní pořady patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Během letošního roku přibyly i programové novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion, obsah vysílání tak nadále míří na diváky od 6 do 12 let.

Cartoon Network
Cartoon Network
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru