Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM).

Atmedia zařazuje CN do dětského balíčku atkids a rozšíří tak stávající nabídku, která obsahuje CS mini, Disney Channel nebo TUTY TV. Stanice Cartoon Network bude také zařazena do balíčků atmax a atchoice.

„Po nedávném vstupu Cartoon Network do měření a po lokalizaci stanice pro českého diváka nyní zahajujeme prodej televizní reklamy na této stanici. Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia a dodává, že vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu www.cartoonnetwork.cz. Podle Vasilové to je další možnost, jak intenzifikovat zásah vyhledávané cílové skupiny předškoláků a školáků do 14 let.

Pro Cartoon Network jsou charakteristické seriály plné humoru, akce a dobrodružství s velmi originální animací. Mezi hlavní pořady patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Během letošního roku přibyly i programové novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion, obsah vysílání tak nadále míří na diváky od 6 do 12 let.

Cartoon Network
Cartoon Network
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru