Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM).

Atmedia zařazuje CN do dětského balíčku atkids a rozšíří tak stávající nabídku, která obsahuje CS mini, Disney Channel nebo TUTY TV. Stanice Cartoon Network bude také zařazena do balíčků atmax a atchoice.

„Po nedávném vstupu Cartoon Network do měření a po lokalizaci stanice pro českého diváka nyní zahajujeme prodej televizní reklamy na této stanici. Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia a dodává, že vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu www.cartoonnetwork.cz. Podle Vasilové to je další možnost, jak intenzifikovat zásah vyhledávané cílové skupiny předškoláků a školáků do 14 let.

Pro Cartoon Network jsou charakteristické seriály plné humoru, akce a dobrodružství s velmi originální animací. Mezi hlavní pořady patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Během letošního roku přibyly i programové novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion, obsah vysílání tak nadále míří na diváky od 6 do 12 let.

Cartoon Network
Cartoon Network
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru