Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů propojit s klasickými televizními panely.

S tím se ale naše cestovní skupina Atmedia nespokojila. Hned týden na to vyrazila na akci zástupců TV stanic a televizních operátorů (věděli jste, že 3/4 trhu s placenou TV ovládají 4 velcí hráči?), kterou na vinicích jižní Moravy hostila společnost Channels.cz. Zde jsme zabodovali kvízem s otázkami na televizní vysílání. Mrkněte na naši brožuru, kterou jsme při té příležitosti vydali. Může se vám hodit!

Naši měsíční poutní cestu Santiago de Atmedia jsme zakončili zdárně bez puchýřů a únavy zpátky v Praze – na uvedení nové filmové a seriálové stanice Warner TV v pražské Spojce Karlín. Představení plánů stanice, trailery na nejnovější filmy i chutný raut nás dostaly opět do „domácí pohody“. Podívejte se, jak nám to slušelo!

Mimochodem, Warner TV se daří velmi dobře, hned první den uvedení dosáhl na 1% podíl na sledovanosti, a to ještě není zařazen u všech operátorů! Nové stanici přejeme hodně zdaru a my už vyhlížíme, kam nás zavede duben.

Uf, to jsme se rozepsali 🙂 Tak ještě pár čísel na závěr ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru