Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů propojit s klasickými televizními panely.

S tím se ale naše cestovní skupina Atmedia nespokojila. Hned týden na to vyrazila na akci zástupců TV stanic a televizních operátorů (věděli jste, že 3/4 trhu s placenou TV ovládají 4 velcí hráči?), kterou na vinicích jižní Moravy hostila společnost Channels.cz. Zde jsme zabodovali kvízem s otázkami na televizní vysílání. Mrkněte na naši brožuru, kterou jsme při té příležitosti vydali. Může se vám hodit!

Naši měsíční poutní cestu Santiago de Atmedia jsme zakončili zdárně bez puchýřů a únavy zpátky v Praze – na uvedení nové filmové a seriálové stanice Warner TV v pražské Spojce Karlín. Představení plánů stanice, trailery na nejnovější filmy i chutný raut nás dostaly opět do „domácí pohody“. Podívejte se, jak nám to slušelo!

Mimochodem, Warner TV se daří velmi dobře, hned první den uvedení dosáhl na 1% podíl na sledovanosti, a to ještě není zařazen u všech operátorů! Nové stanici přejeme hodně zdaru a my už vyhlížíme, kam nás zavede duben.

Uf, to jsme se rozepsali 🙂 Tak ještě pár čísel na závěr ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Květen 2024

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s…

Televizor jako multimediální centrum: Češi objevují jeho nové možnosti

Poslední roky potvrzují, že televize zůstává jedním z nejvlivnějších médií, a to navzdory rozmachu sociálních sítí a nástupu VoD služeb. Z aktuálních dat vyplývá, že čeští televizní diváci starší patnácti let tráví před televizními obrazovkami v průměru přes čtyři hodiny denně. Téměř…

Černí pasažéři VoD služeb: podle atmedia index je jich u nás až jedna čtvrtina

Popularita placených VoD služeb v posledních letech strmě stoupá. Tento trend s sebou ovšem nese i další zajímavý fenomén – až 25 % uživatelů za tyto služby neplatí a využívá sdílených účtů s přáteli či známými. Vyplývá to z dat našeho…
Nahoru