Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů propojit s klasickými televizními panely.

S tím se ale naše cestovní skupina Atmedia nespokojila. Hned týden na to vyrazila na akci zástupců TV stanic a televizních operátorů (věděli jste, že 3/4 trhu s placenou TV ovládají 4 velcí hráči?), kterou na vinicích jižní Moravy hostila společnost Channels.cz. Zde jsme zabodovali kvízem s otázkami na televizní vysílání. Mrkněte na naši brožuru, kterou jsme při té příležitosti vydali. Může se vám hodit!

Naši měsíční poutní cestu Santiago de Atmedia jsme zakončili zdárně bez puchýřů a únavy zpátky v Praze – na uvedení nové filmové a seriálové stanice Warner TV v pražské Spojce Karlín. Představení plánů stanice, trailery na nejnovější filmy i chutný raut nás dostaly opět do „domácí pohody“. Podívejte se, jak nám to slušelo!

Mimochodem, Warner TV se daří velmi dobře, hned první den uvedení dosáhl na 1% podíl na sledovanosti, a to ještě není zařazen u všech operátorů! Nové stanici přejeme hodně zdaru a my už vyhlížíme, kam nás zavede duben.

Uf, to jsme se rozepsali 🙂 Tak ještě pár čísel na závěr ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru