Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok. Klienti v ní najdou nejen novinky, ceníky a aktuální portfolio, ale třeba také speciální nabídku sportovních eventů, včetně olympiády v Paříži.

Český televizní divák si žádá lokální obsah, a my to máme podpořené čísly. Jak vyplývá z naší poslední analýzy, tři pětiny z celkové televizní sledovanosti patří právě lokálnímu obsahu. Oproti roku 2018 je to o 6 % více, což ukazuje na rostoucí poptávku televizních diváků po české tvorbě. V posledních letech proto lokální tvorbu zařazují také placené televizní stanice, čímž dokážou oslovit větší množství televizních diváků. Příkladem je filmový a seriálový kanál FilmBox, který po zařazení českých a československých filmů navýšil svůj podíl na sledovanosti na dvojnásobné hodnoty.

Pomalu, ale jistě se blíží čas cest a zasloužených dovolených. Tak na nich jezte a pijte také lokálně, ať už jste kdekoliv!

…A nezapomeňte si před tím projít dubnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_18
#cislotydne_17
cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Květen 2024

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s…

Televizor jako multimediální centrum: Češi objevují jeho nové možnosti

Poslední roky potvrzují, že televize zůstává jedním z nejvlivnějších médií, a to navzdory rozmachu sociálních sítí a nástupu VoD služeb. Z aktuálních dat vyplývá, že čeští televizní diváci starší patnácti let tráví před televizními obrazovkami v průměru přes čtyři hodiny denně. Téměř…

Černí pasažéři VoD služeb: podle atmedia index je jich u nás až jedna čtvrtina

Popularita placených VoD služeb v posledních letech strmě stoupá. Tento trend s sebou ovšem nese i další zajímavý fenomén – až 25 % uživatelů za tyto služby neplatí a využívá sdílených účtů s přáteli či známými. Vyplývá to z dat našeho…
Nahoru