Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok. Klienti v ní najdou nejen novinky, ceníky a aktuální portfolio, ale třeba také speciální nabídku sportovních eventů, včetně olympiády v Paříži.

Český televizní divák si žádá lokální obsah, a my to máme podpořené čísly. Jak vyplývá z naší poslední analýzy, tři pětiny z celkové televizní sledovanosti patří právě lokálnímu obsahu. Oproti roku 2018 je to o 6 % více, což ukazuje na rostoucí poptávku televizních diváků po české tvorbě. V posledních letech proto lokální tvorbu zařazují také placené televizní stanice, čímž dokážou oslovit větší množství televizních diváků. Příkladem je filmový a seriálový kanál FilmBox, který po zařazení českých a československých filmů navýšil svůj podíl na sledovanosti na dvojnásobné hodnoty.

Pomalu, ale jistě se blíží čas cest a zasloužených dovolených. Tak na nich jezte a pijte také lokálně, ať už jste kdekoliv!

…A nezapomeňte si před tím projít dubnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_18
#cislotydne_17
cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru