Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok. Klienti v ní najdou nejen novinky, ceníky a aktuální portfolio, ale třeba také speciální nabídku sportovních eventů, včetně olympiády v Paříži.

Český televizní divák si žádá lokální obsah, a my to máme podpořené čísly. Jak vyplývá z naší poslední analýzy, tři pětiny z celkové televizní sledovanosti patří právě lokálnímu obsahu. Oproti roku 2018 je to o 6 % více, což ukazuje na rostoucí poptávku televizních diváků po české tvorbě. V posledních letech proto lokální tvorbu zařazují také placené televizní stanice, čímž dokážou oslovit větší množství televizních diváků. Příkladem je filmový a seriálový kanál FilmBox, který po zařazení českých a československých filmů navýšil svůj podíl na sledovanosti na dvojnásobné hodnoty.

Pomalu, ale jistě se blíží čas cest a zasloužených dovolených. Tak na nich jezte a pijte také lokálně, ať už jste kdekoliv!

…A nezapomeňte si před tím projít dubnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_18
#cislotydne_17
cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
Nahoru