atblog

Filtrovat dle:

Atmedia v roce 2022: 5% podíl na sledovanosti a rozšíření portfolia

Atmedia v roce 2022: 5% podíl na sledovanosti a rozšíření portfolia

Češi tráví sledováním televize na Štědrý den přes 6 hodin

Češi tráví sledováním televize na Štědrý den přes 6 hodin

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VoD služeb s obsahem reklam

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VoD služeb s obsahem reklam

Atmedia zdražuje televizní reklamu o 15 %

Atmedia zdražuje televizní reklamu o 15 %

M. Nováček, OMD (4. část): "Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu"

M. Nováček, OMD (4. část): "Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu"

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

1 6 7 8 9 10 11 12 13 15 19
« »