Reklamní balíček atadults

Oslovte svou nabídkou dospělé diváky na tematických TV stanicích a nastartujte růst svého byznysu. Balíček atadults vám otevře dveře k milionům potenciálních zákazníků.

Prodejní cílová skupina 18–69 let

19 TV stanic
v balíčku atadults
2,9 milionu diváků
měsíční zásah v CS 18–69
107 %
komerční afinita mužů ve věku 35–64 let
Zdroj: ATO–Nielsen, Živě+ TS0–3, 4. čtvrtletí 2024 – 3. čtvrtletí 2025, Reach 000, CS 18–69
Zdroj: ATO–Nielsen, Živě+ TS0–3, 2.–3. čtvrtletí 2025, TRPL 30s bloku, k CS 18–69

Oslovte miliony diváků tematických TV stanic

Hledáte efektivní způsob, jak nabídnout své produkty a služby milionům dospělých diváků? Ať už nabízíte automobily či domácí spotřebiče, vaši reklamu doručíme divákům 19 tematických TV stanic. Jedinečná kombinace filmových, seriálových, dokumentárních, sportovních, volnočasových a dalších TV stanic vám umožní oslovit atraktivní publikum, které se aktivně zajímá o různá témata a často disponuje vyššími příjmy.

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 68 %
diváci ostatních TV stanic 64 %
+4 %
více užívají vitamíny a minerály
diváci atmedia 75 %
diváci ostatních TV stanic 66 %
+9 %
více nakupují pivo pro domácí konzumaci
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice

Přečtěte si, co o nás říkají naši klienti

Proč inzerovat na tematických stanicích atmedia

Oproti plnoformátovým kanálům má reklama na jasněji profilovaných tematických televizích řadu výhod. Využijte jich.

  • Broad Audience Reach

    Reaching 4.3 million Czech viewers every month, Atmedia’s thematic channels account for 46% of the Czech TV audience. In the 18–69 target group, it even reaches 49% of TV viewers, which equals 3.1 million Czech viewers. From movie and series to documentaries and sport, they offer broad exposure across a variety of content genres.

    Source: ATO – Nielsen, Live+ TS0–7, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach, TG 4+, 18–69

  • Diverse Audience Portfolio

    Thematic channels are an effective means of reaching diverse audiences. While documentary and sports channels typically attract male viewers, lifestyle and family channels tend to appeal more to female audiences. This flexibility enables advertisers to opt for either broad exposure or precise targeting – such as affluent young men or urban families with children.

  • Affluent Viewers

    Viewers of thematic channels do form a valuable audience segment, marked by strong purchasing power and a preference for quality. Their decision to pay for premium TV content is just one example of a broader tendency to invest in top-tier products and services.