Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června tohoto roku – 0,35 % diváků v cílové skupině 15+.

„Máme radost, že stanice JOJ Cinema zvolila pro spolupráci právě společnost Atmedia,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia. „Po uplynulém roce můžeme jednoznačně říct, že spolupráce se osvědčila a stanici se kontinuálně daří získávat zájem diváků. Zároveň je pro naši klientelu atraktivním vysílacím prostorem, využívaným pro všechny typy kampaní.“ Typickým divákem JOJ Cinema jsou lidé v aktivním věku 25–54 let (SŠ+) socioekonomických skupin ABC, nejčastěji z měst nad 20 tisíc obyvatel.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Pilířem programové nabídky stanice jsou česko-slovenské televizní premiéry nedávných kinohitů. „Jednou z našich priorit je dopřát divákovi JOJ Cinema kvalitní, komerčně nepřerušovaný filmový zážitek,“ vysvětluje Ivana Semjanová, marketingová ředitelka JOJ Group. U cílové skupiny 15+ v uplynulém roce uspěl u diváků zejména thriller Na špatné straně hlavně, dále drama Boj za svobodu, akční snímek Pád Londýna či dobrodružný film Bohové Egypta. Všechny snímky dosáhly podílu na sledovanosti až 1 %.

„JOJ Cinema za posledních 12 měsíců stvrdila svoji pevnou pozici na konkurenčním televizním trhu,“ hodnotí rok spolupráce s Atmedia Ivana Semjanová. „Partnerství s mediálním zastupitelstvím Atmedia považujeme za oboustranně přínosné a chceme v něm pokračovat i v budoucnosti,“ pokračuje v pozitivním bilancování Semjanová. Stanice chystá na podzim hned několik premiér zahraničních snímků. Diváci se v září mohou těšit na dobrodružný thriller V hledáčku střelce, drama Motel či historický snímek Lord of Shanghai.

V uplynulém roce vyšla JOJ Cinema také s programem JOJ Cinema +1. Televize tak reaguje na trend odložené sledovanosti. Stanice vysílá program s hodinovým posunem oproti vysílání na „mateřské“ JOJ Cinema. Odložená sledovanost stanice tvoří 11 %. „S rozhodnutím vysílat JOJ Cinema +1 jsme spokojeni. Ostatně tento program naprosto splňuje naši snahu neustále zvyšovat možnosti diváckého komfortu,“ uzavírá Ivana Semjanová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru