Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1%, a to v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi. JOJ Family, kterou v České republice zastupuje mediální zastupitelství Atmedia, už naladila více než polovina domácností.

Po pěti měsících od spuštění dokázala JOJ Family získat v cílové skupině 15+ měsíční celodenní podíl na publiku 1,00 %, v užší cílové skupině 15–54 byla hodnota ještě o něco vyšší, konkrétně 1,07 %. „Rekordní hodnoty sledovanosti doplňuje vysoká naladěnost – přesahuje 55 % a neustále se zvyšuje. Naplňují se naše předpoklady o potenciálu stanice JOJ Family, která tvoří významnou součást našeho portfolia,“ shrnuje úspěchy Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Programové schéma JOJ Family je sestavováno s ohledem na preference českého diváka, nabízí to nejlepší z původní tvorby slovenské stanice JOJ, doplněné o původní formáty a akviziční tituly,“ uvedla ředitelka Vasilová, přičemž první tři příčky nejsledovanějších pořadů patří rodinné show V sedmém nebi: „Vydání z 29. ledna se stalo vůbec nejsledovanějším pořadem od začátku vysílání stanice, sledovalo jej téměř 100 tisíc diváků v CS 15+ a share dosáhl 2,23 % v exponovaném vysílacím čase po 20. hodině,“ doplňuje Michaela Vasilová.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Diváky JOJ Family nadále přitahují případy z pořadu Soudní síň, nejvyšší podíl na sledovanosti zaznamenala show v pátek 13. ledna, vyšplhal se na 7,01 % (CS 15+), své diváky zaujaly také Extrémní případy, například 30. ledna se na ně dívalo 4,99 % všech diváků, kteří seděli v té době u televizních obrazovek (CS 15+). U diváků JOJ Family bodují rovněž původní seriály skupiny JOJ – Prázdniny (28. 1. se share 2,15 %) se staly zatím nejsledovanějším původním seriálem.

V užší cílové skupině diváků 15–54 nejvíce zaujal seriál Třetí patro, 4. ledna po 20. hodině se na něj dívalo 3,47 % diváků u obrazovek. Úspěchy sklízí rovněž Česko Slovensko má talent, vydání ze soboty 7. ledna sledovalo 2,41 % diváků u obrazovek. „Z počátku vysílání JOJ Family rostla sledovanost zejména v off-time, pestrá programová nabídka dokáže nyní oslovit též více diváků v prime-time,“ shrnuje Michaela Vasilová rostoucí zájem diváků o stanici.

Atmedia

Mediální zastupitelství Atmedia má v portfoliu kromě JOJ Family také sesterskou, prémiovou filmovou stanici JOJ Cinema. Ta zaznamenala v lednu nadprůměrný podíl na sledovanosti – share dosáhnul 0,17 %. Například snímek Bohové Egypta dokázal v hlavním vysílacím čase získat share 1,00 % (v CS 15–54). Michaela Vasilová si pochvaluje spolupráci s JOJ Group: „Těší nás rostoucí obliba této stanice a celé skupiny JOJ. Věřím, že ještě vzroste poté, co se do placené nabídky dostala o hodinu posunutá verze JOJ Cinema +1.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru