Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám umožní prodávat její reklamní prostor na televizní měnu GRP.

Díky navázání spolupráce se stanicí SPORTY TV, za kterou stojí společnost Perinvest Group s dlouholetými zkušenostmi v oblasti sportovních eventů, posilujeme naši nabídku o další relevantní sportovní obsah. Od 1. září, tedy právě na začátku podzimní sezony, doplní naše portfolio tematických televizních stanic,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti, přičemž podotýká, že kanál SPORTY TV mohou diváci sledovat bezplatně prostřednictvím pozemního digitálního vysílání, dále u kabelových i IPTV operátorů a nově také prostřednictvím online vysílání. „Nejen z tohoto důvodu oslovuje diváky všech věkových kategorií i zájmů,“ dodává.

SPORTY TV vysílá od 1. března 2024 a od té doby si vybudovala silné divácké publikum. Nabízí tradiční disciplíny, jako je fotbal, hokej či basketbal, ale i nové a dynamicky rostoucí sporty. „Jejím zařazením do portfolia našich tematických stanic rozšiřujeme zadavatelům televizní reklamy a mediálním agenturám reklamní prostor pro jejich kampaně a také možnost oslovit další atraktivní cílové skupiny televizních diváků. Reklamní prostor prodáváme standardně na oficiální měnu GRP,“ říká Robert Martiška, Sales Director v naší společnosti.

Pokrýváme reklamní prostor českých i světových sportovních událostí

Televize SPORTY TV nabízí divákům atraktivní mezinárodní obsah – zápasy plážového volejbalu, dánskou fotbalovou ligu, populární freeride nebo motoristické sporty. Mezi prestižní české soutěže, které sportovní kanál vysílá, patří fotbalová Chance Národní Liga i nejvyšší volejbalové, florbalové nebo házenkářské ligy. Do portfolia televize na jaře zařadila i basketbalovou NBL. Vedle živých přenosů sledují její diváci také autorské pořady Fotbal na druhou nebo Florbal fokus. „Pro nás se jedná o důležitý krok, který potvrzuje naše stabilní místo na trhu. Spolupráce s Atmedia je příležitost, jak obchodně růst,“ říká Jan Smíšek, CEO Perinvest Group.

Rozšířením portfolia tematických televizních stanic o SPORTY TV nabízíme spojení značky jak s českým, tak světovým sportem. Reklamní prostor nabízíme také na placené sportovní stanici Eurosport 1, která je domovem letní i zimní olympiády. Divákům nabízí rovněž tenisové grandslamové turnaje Australian Open, Roland Garros a US Open, etapové cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta, nebo zimní sporty.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru