Váš partner ve světě tematických televizí

S účinností od 1. července 2018 byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Ve své funkci se soustředí na posílení pozice Atmedia na mediálním trhu a hledání nových obchodních příležitostí.

Robert Martiška nastoupil do společnosti Atmedia v roce 2008 a následujících šest let zastával v rámci obchodního týmu pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu.

Robert Martiška

Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po 3 letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Jsem velmi rád, že mohu navázat na skvělou práci Ivy Pantůčkové. Jedním z mých hlavních cílů je upevnit postavení Atmedia v rámci mediálního trhu, zároveň se budu soustředit na hledání nových obchodních příležitostí a dalších možností vedoucích k růstu naší společnosti,“ uvedl Robert Martiška ke své nové funkci.

Managing Director Atmedia, Michaela Vasilová, komentovala obsazení postu nového šéfa obchodního týmu takto: „Na spolupráci s Robertem Martiškou se upřímně velice těším, díky svým mnohaletým zkušenostem z mediálního trhu je pro celou naši společnost cenným přínosem. Věřím, že se nám bude i nadále dařit naplňovat naše společné vize ohledně dalšího růstu Atmedia.“   

Ve svém volném čase Robert Martiška nejraději sportuje – oblíbil si zejména plavání, kterému se věnuje pravidelně.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru