Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

S účinností od 1. července 2018 byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Ve své funkci se soustředí na posílení pozice Atmedia na mediálním trhu a hledání nových obchodních příležitostí.

Robert Martiška nastoupil do společnosti Atmedia v roce 2008 a následujících šest let zastával v rámci obchodního týmu pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu.

Robert Martiška

Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po 3 letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Jsem velmi rád, že mohu navázat na skvělou práci Ivy Pantůčkové. Jedním z mých hlavních cílů je upevnit postavení Atmedia v rámci mediálního trhu, zároveň se budu soustředit na hledání nových obchodních příležitostí a dalších možností vedoucích k růstu naší společnosti,“ uvedl Robert Martiška ke své nové funkci.

Managing Director Atmedia, Michaela Vasilová, komentovala obsazení postu nového šéfa obchodního týmu takto: „Na spolupráci s Robertem Martiškou se upřímně velice těším, díky svým mnohaletým zkušenostem z mediálního trhu je pro celou naši společnost cenným přínosem. Věřím, že se nám bude i nadále dařit naplňovat naše společné vize ohledně dalšího růstu Atmedia.“   

Ve svém volném čase Robert Martiška nejraději sportuje – oblíbil si zejména plavání, kterému se věnuje pravidelně.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru