Váš partner ve světě reklamy na tematických televizích
Prodáváme televizní reklamu, zastupujeme TV stanice a poskytujeme expertní znalosti, data a analýzy celého českého televizního trhu.
Kdo jsme
Již od roku 2008 spojujeme zadavatele TV reklamy s tematickými TV stanicemi.
- Zadavatelům TV reklamy umožňujeme oslovit široké spektrum diváků na tematických TV stanicích různých žánrů, budovat jejich značku a efektivně zvyšovat prodeje jejich produktů a služeb.
- Tematickým TV stanicím zajišťujeme prodej reklamního prostoru. Poskytujeme jim plný servis, asistujeme při vstupu na český TV trh a podporujeme jejich dlouhodobý růst. Jsme jejich partnerem, průvodcem i expertem na český TV trh.
- Naší vizí je budovat trh tematických televizních stanic, který přináší hodnotu všem – divákům, zadavatelům TV reklamy i samotným provozovatelům tematických TV stanic. Věříme, že tematické stanice jsou neodmyslitelnou součástí televizního prostředí, kde se kvalitní obsah setkává s efektivní reklamou.
Milníky, které formovaly naši cestu
2025
Rozšiřujeme spolupráci s mediální společností Antenna Entertainment a rozšiřujeme naše portfolio o seriálové TV stanice AXN Black a AXN White. Dalším přírůstkem je lokální sportovní kanál SPORTY TV.
2024
Po několika letech se vracíme s atmedia CUP – soutěží pro mediální agentury.
2023
Oslavujeme 15. narozeniny na českém TV trhu. Na tematických TV stanicích jsme od svého založení odvysílali celkem 30 milionů televizních spotů a natočili kolem 800 tisíc GRPů.
2022
Rozšiřujeme výzkum atmedia index, který jsme spustili rok před tím – nově pravidelně každé čtvrtletí odkrýváme trh placené TV a placených VoD služeb na českém trhu.
2021
Spouštíme vlastní video podcast expert talks. Publikujeme rozhovory s předními odborníky na televizní a mediální trh.
2020
Zahajujeme spolupráci s Warner Bros. Discovery. Klientům umožňujeme oslovit diváky Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC. V roce 2024 zařazujeme do našeho portfolia také filmovou a seriálovou TV stanici Warner TV.
2019
Spouštíme atblog – pravidelné články, které odkrývají fungování TV trhu v Česku. Vydáváme také první brožuru s obchodní nabídkou doplněnou o zajímavosti ze světa televize.
2018
Na českém trhu slavíme 10 let. TV stanicím poprvé nabízíme Czech TV Market Insight – celkový vhled do fungování českého TV trhu.
2017
Zahajujeme spolupráci s mediální skupinou CANAL+ a do rodiny tematických TV stanic připojujeme FilmBox. V průběhu dalších let se přidávají FilmBox Stars a CANAL+ Action.
2016
Zahajujeme spolupráci se slovenskou mediální skupinou JOJ Group a do našeho portfolia tematických TV stanic zařazujeme rodinný kanál JOJ Family a filmový a seriálový kanál JOJ Cinema.
2015
Zapojujeme se do MML–TGI výzkumu, který sleduje spotřební chování českých zákazníků. Teď už víme, kolik diváci našich TV stanic utrácejí a co nakupují.
2014
Za prvních pět let působení na českém trhu jsme umístili na našich tematických TV stanicích 6 milionů reklamních spotů a klientům jsme dodali kolem 170 tisíc GRPů.
2013
Stáváme se členy Asociace televizních organizací. Zahajujeme spolupráci s mediální skupinou Pohoda, pod kterou spadá hudební stanice Rebel a lifestylová stanice Relax. Rozšiřujeme spolupráci s Československou filmovou společností, k filmové stanici CS Film připojujeme i dokumentární CS Mystery a v roce 2018 také dokumentární CS History.
2012
Vydáváme první atmedia navigator – komplexního průvodce pomáhajícího s orientací na českém TV trhu.
2011
Spolupracuje s námi již celá polovina zadavatelů TV reklamy na českém trhu.
2010
Představujeme unikátní strategii: nabízíme reklamní balíčky pro tematické TV stanice, které oslovují specifické diváky. Portfolio stanic rozšiřujeme o dokumentární National Geographic a zastupujeme tak již 15 tematických TV stanic.
2009
Zahajujeme oficiální měření TV sledovanosti – přijímáme měnu „GRP“.
2008
Vstupujeme na český TV trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických TV stanicích. Mnohé jsou v našem portfoliu dodnes – AXN, CS Film nebo Disney Channel.
Atmedia ve třech číslech
20 měřených tematických TV stanic. 18 let na českém TV trhu. 14 profesionálů. To je Atmedia.
měřených tematických TV stanic máme v portfoliu Atmedia
let působíme na českém trhu, kde budujeme trh tematických TV stanic
profesionálů ve svém oboru dohlíží na vaše tematické TV stanice a vaše reklamní kampaně
Náš tým
Seznamte se s týmem Atmedia – profesionály, kteří pečují o vaše reklamní kampaně a tematické TV stanice.
Adéla Křižáková
TV Channels’ Specialist
Eva Matyášová
TV Channels’ Specialist
Kontakt pro média
Přečtěte si, co o nás říkají naši klienti
Spolupráci s Atmedia jsme zahájili před několika lety a od samého počátku nám Atmedia poskytuje profesionální služby a umožňuje plné pochopení trhu. Díky podpoře Atmedia náš reklamní byznys roste a těšíme se na další vývoj.
Spolupracuji se společností Atmedia od roku 2010 v zastoupení zahraničních klientů, kteří provozují televizní služby v České republice. Líbí se mi profesionální přístup jednotlivých členů týmu ke každodenním úkonům a snaha najít nestandardní řešení problémů. Díky flexibilitě, která je ve světě televizních služeb potřeba, jsme byli vždy schopni doručit nejlepší možné výsledky klientům.
Se společností Atmedia spolupracujeme již mnoho let, profesionální přístup je zde absolutním standardem, stejně tak proklientský přístup, kdy vždy společně přistupujeme ke kampaním individuálně, abychom dosáhli maximální míry spokojenosti. Jsme rádi, že spolupráce na dlouhodobé úrovni funguje a klienti jsou s námi spokojeni.
Atmedia – to je spolehlivý partner, který nabízí individuální přístup a snahu přizpůsobit se našim požadavkům co nejvíce. Jsem ráda, že s vámi mohu spolupracovat již 15 let!