CS Film

Filmová / seriálová TV stanice

České a slovenské filmy zahrnující širokou škálu žánrů – to je CS Film. Oslovte diváky všech generací, kteří mají rádi domácí tvorbu.

CS Film
622 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 35–64 let
typický divák
(Afinita 111 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

CS Film je stanice, která žije českým a slovenským filmem. Od nesmrtelných klasik po moderní hity, přináší divákům pestrou paletu žánrů – komedie, dramata i napínavé kriminálky. Divákům nabízí například legendární film Nebe a dudy, oblíbenou pohádku Byl jednou jeden král nebo ikonický snímek Všichni dobří rodáci. Z dalších českých klasik jsou to například filmy Smrt krásných srnců, Dobrý voják Švejk, Škola základ života!, Limonádový Joe aneb Koňská opera nebo Princezna se zlatou hvězdou. V dopoledním bloku nabízí CS Film dětským divákům oblíbené tituly jako Zabij nudu! nebo Cesta za pokladem. Oslovte diváky všech generací, kteří milují domácí kinematografii.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Nebe a dudy
2. Byl jednou jeden král
3. Všichni dobří rodáci

Mediální skupina:

Divák CS Film

České a slovenské filmy a seriály na TV stanici CS Film sledují jak ženy (50 %), tak muži (50 %). Typický je divák je věku 35–64 let.

Využijte sílu reklamy v prostředí legendárních českých a slovenských filmů a oslovte diváky, kteří rádi sledují osvědčené filmové příběhy. Diváci CS Film představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s produkty a službami pro muže i ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice