Disney Channel

Dětská TV stanice

Dětská stanice známá svou kvalitou a originalitou – to je Disney Channel. Oslovte malé diváky i jejich rodiče, kteří si rádi užívají společné chvíle u pohádek.

Disney Channel
77 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 4–14
Dítě 4–9 let
typický divák
(Afinita 158 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 4–14

Disney Channel je oblíbená dětská stanice známá svou kvalitou a originalitou, přinášející radost a zábavu do domácností po celém světě. Svým malým divákům nabízí bohatý výběr animovaných i hraných filmů a seriálů z vlastní produkce. Mezi nejoblíbenější pořady patří Blue, Spidey a jeho úžasní přátelé nebo Kouzelná Beruška a Černý kocour. K populárním titulům patří také animované seriály Kluk Holka atd., Phineas & Ferb nebo Greenovi ve velkoměstě. Oslovte malé diváky s jejich rodiči, kteří společně sdílejí příjemné chvíle při sledování moderních pohádek, dobrodružných příběhů i vzdělávacího obsahu.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Blue (Bluey)
2. Spidey a jeho úžasní přátelé (Spidey and His Amazing Friends)
3. Kouzelná Beruška a Černý kocour (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir)

Mediální skupina:

Divák Disney Channel

Dětské filmy a seriály na stanici TV Disney Channel sledují zejména dívky (63 %), ale také chlapci (37 %). Typickým divákem je dítě ve věku 4–9 let.

Využijte sílu reklamy v oblíbeném světě Disney a oslovte rodiny, které hledají kvalitní zábavu plnou pohádek, dobrodružství a kouzelných příběhů. Diváci Disney Channel představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami pro rodiny s dětmi.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax a atkids.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 4–14

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 46 %
diváci ostatních TV stanic 41 %
+5 %
více nakupují impulzivně (v rámci pokladní zóny) sladkosti, zmrzliny a jiné drobnosti
diváci atmedia 53 %
diváci ostatních TV stanic 44 %
+9 %
více konzumují šťávy na ředění a sirupy
diváci atmedia 44 %
diváci ostatních TV stanic 39 %
+5 %
více užívají léky proti rýmě

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice