Eurosport 1

Sportovní TV stanice

Největší sportovní události včetně grandslamových turnajů nebo cyklistických závodů – to je Eurosport 1. Oslovte diváky, zejména muže, kteří u svých televizních obrazovek hledají ten pravý sportovní zážitek.

Eurosport 1
316 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 25–59 let
typický divák
(Afinita 117 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

Eurosport 1 je TV stanice, která vyniká pestrou nabídkou sportovních disciplín. Divákům přináší (často exkluzivně jako jediná TV stanice) prestižní sportovní události od grandslamových turnajů Australian Open, Roland Garros a US Open přes etapové cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta až po zimní sporty. Eurosport 1 je také domovskou stanicí pro letní i zimní olympiádu – již v únoru 2026 nabídne divákům stovky hodin živých přenosů Zimních olympijských her z Milána a Cortina d'Ampezzo. Eurosport 1 je zkrátka klíčem k okamžikům, které píšou historii světového sportu. Oslovte diváky, zejména muže, kteří u svých televizních obrazovek hledají ten pravý sportovní zážitek.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Australian Open, Roland Garros, US Open
2. Giro d'Italia, Tour de France, La Vuelta
3. Olympijské hry

Mediální skupina:

Divák Eurosport 1

Největší sportovní události na TV stanici Eurosport 1 sledují zejména muži (66 %), ale také ženy (34 %). Typickým divákem je muž ve věku 25–59 let.

Využijte sílu reklamy ve světě špičkového sportu a oslovte diváky, zejména muže, kteří hledají adrenalin, napětí a nezapomenutelné sportovní momenty. Diváci Eurosport 1 představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 21 %
diváci ostatních TV stanic 14 %
+7 %
více utrácejí za loterie a sázkové hry více než 600 Kč měsíčně
diváci atmedia 60 %
diváci ostatních TV stanic 50 %
+10 %
více používají pánské přípravky po holení
diváci atmedia 70 %
diváci ostatních TV stanic 65 %
+5 %
více užívají léky proti bolesti (analgetika) a přípravky proti bolestem svalů a kloubů

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice

Podobné TV stanice