Novinka

SPORTY TV

Sportovní TV stanice

Lokální sportovní události včetně fotbalové Chance Národní ligy či nejvyšší volejbalové, florbalové nebo házenkářské ligy. Oslovte diváky, zejména muže, kteří u svých televizních obrazovek hledají ten pravý sportovní zážitek.

SPORTY TV
196 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 25–54 let
typický divák
(Afinita 109 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1.–30. 9. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

SPORTY TV je TV stanice, která vyniká pestrou nabídkou hlavně lokálních sportovních disciplín. Divákům přináší prestižní české soutěže, jako jsou fotbalová Chance Národní liga i nejvyšší volejbalové, florbalové nebo házenkářské ligy. Do portfolia patří také basketbalová NBL. Vedle živých přenosů nabízí divákům také autorské pořady Fotbal na druhou, Florbal fokus nebo lifestylový magazín Zdravě na talíři. Vedle českých sportovních eventů nabízí SPORTY TV například i Dánskou Superligu či Italskou basketbalovou ligu. Oslovte diváky, zejména muže, kteří u svých televizních obrazovek hledají ten pravý sportovní zážitek.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Volně šířená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ

Top pořady:

1. Chance Národní Liga
2. Kooperativa NBL
3. Zdravě na talíři

Mediální skupina:

Divák SPORTY TV

Největší sportovní události na TV stanici SPORTY TV sledují zejména muži (76 %), ale také ženy (24 %). Typickým divákem je muž ve věku 25–54 let.

Využijte sílu reklamy ve světě českého sportu a oslovte diváky, zejména muže, kteří hledají adrenalin, napětí a nezapomenutelné sportovní momenty. Diváci SPORTY TV představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1.–30. 9. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 21 %
diváci ostatních TV stanic 14 %
+7 %
více utrácejí za loterie a sázkové hry více než 600 Kč měsíčně
diváci atmedia 60 %
diváci ostatních TV stanic 50 %
+10 %
více používají pánské přípravky po holení
diváci atmedia 70 %
diváci ostatních TV stanic 65 %
+5 %
více užívají léky proti bolesti (analgetika) a přípravky proti bolestem svalů a kloubů

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice

Podobné TV stanice