
REBEL je jediná rocková televize v ČR zaměřená na kytarovou muziku ve všech jejích žánrových podobách. Vysílá hudební klipy rockových klasiků i současných hvězd a pro diváky chystá také tematické pořady. Co se událo na rockové scéně se dozvíte třeba v pořadu Na Kovárně, do zákulisí koncertů nakoukněte s pořadem Backstage a metalisté si naladí Metalmánii. REBEL vás naladí na tu správnou strunu!

Klíčové parametry
hudební
TV stanice
354 000
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
ve věku 15–69
za měsíc
138 %
komerční afinita diváků
ve věku 35–59 let
ve věku 35–59 let
CZ
dostupnost
reklamy
reklamy
měřená
TV stanice
ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–08/2021, Reach 000, afinita (na základě TRP 30s bloku)
Diváci stanice
Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
11 %více nakupují přípravky proti bolestem svalů a kloubů
8 %více nakupují pivo
11 %více nakupují tvrdý alkohol
7 %více utrácejí za loterie / sázky více než 600 Kč měsíčně
Zdroj: MML–TGI, 2021
Vybrané pořady TV stanice

Rock Speciál

Spark in the Dark

Czech Paráda
REBEL v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 24 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
24 TV stanic
13 800 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 21 TV stanicích s různým zaměřením.
21 TV stanic
14 500 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
16 300 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 15–69
CS 15–69
1 stanice z balíčku atadults
17 600 Kč
Spotový
prodej
prodej
Cena za 30 vteřin
2 600 Kč
Sponzoring
Cena za 1 sponzorský vzkaz
1 300 Kč
Teleshopping
Cena za 1 minutu
500 Kč
Speciální projekty
Sponzoring
Podpořte svoji prezentaci sponzorským vzkazem, propojte brand s pořady na tematických TV.
Zjistěte více
Teleshopping
Zaujměte diváky, představte jim produkt v oblíbeném formátu – teleshoppingem na 10 TV stanicích.
Zjistěte více