Váš partner ve světě tematických televizí

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž došlo během posledních 10 let na české televizním trhu, je totiž mnohem širší výběr TV stanic, které mohou čeští televizní diváci sledovat.

Ve druhém díle našeho seriálu jsme se zaměřili na televizní sledovanost. Přibližujeme v něm, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování televizních diváků.

Třetí, poslední díl, se věnuje investicím do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky. Společnosti dnes využívají televizní reklamu pro dlouhodobé budování značky, přičemž v posledních letech výrazně narůstá zájem ze strany e-commerce společností. Nastíníme také budoucí vývoj televize, která bude čelit řadě výzev – vlastní VOD služby a zavedení tzv. adresné reklamy.

My vám teď přinášíme všechny tři díly najednou, pěkně pohromadě.

1. díl – Nárůst počtu stanic a fragmentace českého TV trhu

2. díl – Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

3. díl – Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru