Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž došlo během posledních 10 let na české televizním trhu, je totiž mnohem širší výběr TV stanic, které mohou čeští televizní diváci sledovat.

Ve druhém díle našeho seriálu jsme se zaměřili na televizní sledovanost. Přibližujeme v něm, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování televizních diváků.

Třetí, poslední díl, se věnuje investicím do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky. Společnosti dnes využívají televizní reklamu pro dlouhodobé budování značky, přičemž v posledních letech výrazně narůstá zájem ze strany e-commerce společností. Nastíníme také budoucí vývoj televize, která bude čelit řadě výzev – vlastní VOD služby a zavedení tzv. adresné reklamy.

My vám teď přinášíme všechny tři díly najednou, pěkně pohromadě.

1. díl – Nárůst počtu stanic a fragmentace českého TV trhu

2. díl – Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

3. díl – Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru