Váš partner ve světě tematických televizí

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž došlo během posledních 10 let na české televizním trhu, je totiž mnohem širší výběr TV stanic, které mohou čeští televizní diváci sledovat.

Ve druhém díle našeho seriálu jsme se zaměřili na televizní sledovanost. Přibližujeme v něm, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování televizních diváků.

Třetí, poslední díl, se věnuje investicím do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky. Společnosti dnes využívají televizní reklamu pro dlouhodobé budování značky, přičemž v posledních letech výrazně narůstá zájem ze strany e-commerce společností. Nastíníme také budoucí vývoj televize, která bude čelit řadě výzev – vlastní VOD služby a zavedení tzv. adresné reklamy.

My vám teď přinášíme všechny tři díly najednou, pěkně pohromadě.

1. díl – Nárůst počtu stanic a fragmentace českého TV trhu

2. díl – Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

3. díl – Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru