Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž došlo během posledních 10 let na české televizním trhu, je totiž mnohem širší výběr TV stanic, které mohou čeští televizní diváci sledovat.

Ve druhém díle našeho seriálu jsme se zaměřili na televizní sledovanost. Přibližujeme v něm, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování televizních diváků.

Třetí, poslední díl, se věnuje investicím do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky. Společnosti dnes využívají televizní reklamu pro dlouhodobé budování značky, přičemž v posledních letech výrazně narůstá zájem ze strany e-commerce společností. Nastíníme také budoucí vývoj televize, která bude čelit řadě výzev – vlastní VOD služby a zavedení tzv. adresné reklamy.

My vám teď přinášíme všechny tři díly najednou, pěkně pohromadě.

1. díl – Nárůst počtu stanic a fragmentace českého TV trhu

2. díl – Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

3. díl – Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru