Váš partner ve světě tematických televizí

Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z.

previous arrow
next arrow
Slider

Od posledního vydání našeho Navigátoru proteklo českými televizemi hodně reklamních spotů a celý trh se výrazně proměnil. Proto jsme se průvodce českým TV trhem rozhodli obnovit, aktualizovat a především rozšířit,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. Na 120 stranách tak představujeme jednotlivé subjekty českého TV trhu – od televizních stanic a operátorů televizního vysílání přes mediální agentury až po mediální zastupitelství. V přehledných grafech ukazujeme, jak se vyvíjí televizní sledovanost, jak se mění chování televizních diváků a jaké jsou nové trendy ve sledování televize. Velká část je také věnována srozumitelnému vysvětlení základních mediálních termínů a metrik televizní sledovanosti. Nově v ní čtenářům přibližujeme průběh mediálního plánování i to, jak funguje tzv. booking TV kampaní a jak se vyhodnocují výsledky TV kampaní.

Praktický pomocník nejen pro nováčky

Atmedia Navigátor je určen zaměstnancům mediálních agentur, přímým zadavatelům TV reklamy, začínajícím televizním inzerentům a dalším uživatelům, kteří působí na českém TV trhu. „Vývoj našeho TV trhu je občas překotný. Přibývají nové televizní stanice i trendy a mění se chování televizních diváků. Věřím, že Atmedia Navigátor bude každodenním pomocníkem nejen pro nováčky, kteří se s trhem teprve seznamují, ale také pro matadory,“ uvádí Michaela Vasilová. Současně doplňuje, že jsme nové vydání publikace již zaslali svým stálým klientům z řad mediálních agentur. Nabízíme ji také dalším zájemcům, a to na svých webových stránkách www.atmedia.cz/atmedia-navigator.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost lámala v minulém roce rekordy v České republice i celé Evropě

Televizní sledovanost byla v roce 2020 výrazně ovlivněna celosvětovou pandemií covid-19 a s ní souvisejícím lockdownem. Jak vyplývá z reportu One TV Year in the World od společnosti Glance, nejvíce vzrostla televizní sledovanost v Portugalsku (+ 17 %), Bělorusku (+…

Atmedia otevře v období LOH reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem…

#cislotydne: Červen 2021

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami,…
Nahoru