atblog

Filtrovat dle:

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

W. Kowalczyk, TVP (4. část): "Generace lidí nad 50 let, tzv. silver generation, má nejvíce peněz, přesto ji zadavatelé přehlížejí"

W. Kowalczyk, TVP (4. část): "Generace lidí nad 50 let, tzv. silver generation, má nejvíce peněz, přesto ji zadavatelé přehlížejí"

Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti

Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti

W. Kowalczyk, TVP (3. část): „Zadavatelé by měli platit za každý odvysílaný spot“

W. Kowalczyk, TVP (3. část): „Zadavatelé by měli platit za každý odvysílaný spot“

Jak se polský TV trh vypořádal s tzv. nulovými spoty

Jak se polský TV trh vypořádal s tzv. nulovými spoty