atblog

Filtrovat dle:

L. Kropf, Atmedia Kft. (1. část): „Maďarský TV trh je plný, dostat se do distribuce je obtížné"

L. Kropf, Atmedia Kft. (1. část): „Maďarský TV trh je plný, dostat se do distribuce je obtížné"

Atmedia opět nabídne exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Atmedia opět nabídne exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

W. Kowalczyk, TVP (4. část): "Generace lidí nad 50 let, tzv. silver generation, má nejvíce peněz, přesto ji zadavatelé přehlížejí"

W. Kowalczyk, TVP (4. část): "Generace lidí nad 50 let, tzv. silver generation, má nejvíce peněz, přesto ji zadavatelé přehlížejí"

Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti

Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti

1 6 10 11 12 13 14 15 16 17 19
« »