atblog

Filtrovat dle:

Atmedia reaguje na vývoj televizního trhu: v roce 2024 změní obchodní cílovou skupinu a zdraží televizní reklamu o 15 až 20 %

Atmedia reaguje na vývoj televizního trhu: v roce 2024 změní obchodní cílovou skupinu a zdraží televizní reklamu o 15 až 20 %

Atmedia už 15 let buduje (nejen) trh tematických TV stanic u nás

Atmedia už 15 let buduje (nejen) trh tematických TV stanic u nás

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Placená televize je drahá pro třetinu diváků, kteří za její sledování neplatí

Placená televize je drahá pro třetinu diváků, kteří za její sledování neplatí

Fenomén současnosti: streamovací služby versus lineární televizní vysílání

Fenomén současnosti: streamovací služby versus lineární televizní vysílání

1 4 5 6 7 8 9 10 14 18
« »