doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
#cislotydne: Srpen 2020
Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi…
Prázdninové měsíce přály tematickým televizním stanicím
Tematické televizní stanice se během prázdnin těšily velkému zájmu, a to i přes to, že obecně Češi v letních měsících sledují televizi méně. „Diváci tematických televizních stanic tvoří specifickou skupinu, která často vyhledává konkrétní obsah a je svým televizním stanicím…
Jaký televizní obsah sledují Češi nejvíce?
Televize je v českých domácnostech stále hlavním médiem. Denně si ji zapne téměř 70 % obyvatelstva a jejím sledováním tráví přes 3,5 hodiny denně.[1] V posledních letech vznikla celá řada tematických televizních stanic, díky nimž mají nyní diváci na výběr…
Překonali jsme 5% hranici podílu na sledovanosti
Naše mediální zastupitelství dosáhlo v červenci nejvyššího podílu na sledovanosti od svého založení v roce 2008. Konkrétně byl podíl tematických stanic obchodně zastupovaných naší společností v červenci 5,1 % v CS 15–69, což je meziročně o 10 % více. Za…
#cislotydne: Červenec 2020
Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před…
Televizní trh se odrazil ode dna. Jsme ale z nejhoršího venku?
Český televizní trh se pomalu vzpamatovává z největšího propadu od ekonomické krize před 10 lety. Investice do televizní reklamy ze strany zadavatelů se v červnu a červenci začaly přibližovat hodnotám ze stejného období v minulém roce. To je pozitivní obrat…