Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Polovina české populace sleduje placenou televizi

Počet českých domácností, které platí za příjem televizního vysílání, neustále roste. Již 50 % z nich má jako hlavní zdroj televizního vysílání některou z platforem placené televize. Z výsledků Kontinuálního výzkumu Asociace televizních organizací, na něž jsme upozornili, vyplývá, že…

#cislotydne: Červen 2020

Začaly prázdniny a děti se rozutekly vstříc letním radovánkám. Víte ale, že si každý den zapne televizi více než polovina z nich? A alespoň jednou týdně si u oblíbeného pořadu odpočine 84 % dětí. No a co dalšího jsme pro…

#cislotydne: Květen 2020

Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí…

#cislotydne: Duben 2020

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv.…

V dobrých časech byste měli investovat do reklamy, ve špatných časech musíte

Virus Covid-19 zasáhl celý svět, v jednotlivých státech se zavedla různá opatření se snahou co nejvíce zamezit šíření viru, ekonomika se propadá a firmám napříč sektory se výrazně snižují tržby. Výrazně zasažen byl také reklamní trh. Firmy odkládají již naplánované…

Televizní sledovanost vzrostla v době celostátní karantény o 25 %

Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Televizní sledovanost vzrostla především u nejmladších věkových skupin obyvatel. Děti ve věku 4–14 let televizi…
Nahoru