Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice

Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…

Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou

Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…

Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?

Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
další články

#cislotydne: Duben 2019

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí…

Do našeho portfolia se nově zařazuje TV Paprika

Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je…

#cislotydne: Březen 2019

Zajímá vás, kolik TV stanic můžeme v našich domácnostech sledovat? Kolik dětí sleduje televizi? Nebo jak jsou na tom Češi ve sledování televize v porovnání s ostatními státy ve střední Evropě? Každý týden na našem profilu Linkedin naleznete nový příspěvek,…

Atmedia rostla v prvním kvartálu meziročně o 34 %

Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu…

Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC

Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude…

#cislotydne: Únor 2019

Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami?  Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje…
Nahoru