doporučené články
Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice
Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…
Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou
Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…
Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?
Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
další články
On-line hráči navyšují investice do TV reklamy
Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví přibližně tři čtvrtiny Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3 hodiny a 46 minut1, což je o téměř půl hodiny více než před deseti lety a zdaleka nejvíce ve srovnání…
Odložená sledovanost v Evropě nestále roste
I přes pesimistické prognózy, že internet převálcuje televizi, sedí každý den před televizními obrazovkami přes 3/4 lidí starších 15 let. Minimálně jednou týdně si televizi pustí dokonce 9 lidí z 10. Před televizními obrazovkami navíc trávíme stále více času. Zatímco před…
Nový obchodní ředitel Atmedia je Robert Martiška
S účinností od 1. července 2018 byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Ve své funkci se soustředí na posílení pozice Atmedia na mediálním trhu a hledání nových obchodních příležitostí. Robert Martiška nastoupil do společnosti Atmedia v…
Na televizním trhu významně roste počet nulových spotů
Oproti mnohým očekáváním tráví dnes čeští diváci před televizorem o sedm minut déle než v roce 2012, kdy proběhla první vlna digitalizace. Zároveň mají na výběr z mnohem více TV stanic, což se silně projevuje roztříštěnou sledovaností. V roce 2012 tvořilo 80% podíl…
Atmedia a WAR Svět válek zahájí v květnu spolupráci
Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy…
Cartoon Network vstoupí v květnu do měření
Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta. Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia,…