doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Do našeho portfolia se nově zařazuje TV Paprika
Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je…
#cislotydne: Březen 2019
Zajímá vás, kolik TV stanic můžeme v našich domácnostech sledovat? Kolik dětí sleduje televizi? Nebo jak jsou na tom Češi ve sledování televize v porovnání s ostatními státy ve střední Evropě? Každý týden na našem profilu Linkedin naleznete nový příspěvek,…
Atmedia rostla v prvním kvartálu meziročně o 34 %
Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu…
Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC
Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude…
#cislotydne: Únor 2019
Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje…
#cislotydne: Leden 2019
Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi. Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?…