Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Dokumentární stanice Atmedia oslovují 2 miliony diváků

Kino Svět, National Geographic a Spektrum dosáhly v několika posledních týdnech nejlepších výsledků sledovanosti. Poprvé oslovují měsíčně více než dva miliony diváků. Ti nejčastěji vyhledávají pořady o druhé světové válce. Dokumentární stanice spolu s dalšími 20 tematickými stanicemi zastupuje na českém trhu…

Seriál Genius o životě Einsteina oslovil mladé diváky

První hraný seriál dokumentární stanice National Geographic slaví úspěch. Životní osudy Alberta Einsteina sleduje osmkrát více diváků v porovnání s jinými dokumentárními pořady stanice. Seriál s hvězdným hereckým obsazením oslovuje především mladé diváky z velkých měst. Televizní stanice National Geographic je divákům známá především…

JOJ Family poprvé s podílem na sledovanosti nad 1 %

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1%, a to v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi. JOJ Family, kterou v České republice zastupuje mediální zastupitelství…

Diváci sledují reklamní sdělení i při odloženém sledování

Prvního února uběhl rok od chvíle, kdy se definice oficiální televizní měny rozšířila – k živé sledovanosti se začala připočítávat tzv. „odložená sledovanost ‚nultého‘ dne“, která se někdy označuje též jako TS0, resp. VOSDAL. Zavedení nové měny přineslo Atmedia vyšší sledovanost…

Atmedia přilákala v prime-time o téměř 20 % diváků více

Zejména poslední čtvrtletí roku 2016 se mediálnímu zastupitelství Atmedia vydařilo - celodenní podíl na publiku dosáhnul 3,5 % a v hlavním vysílacím čase přibyla téměř pětina diváků ve věku 15–54 let. Díky nové obchodní měně VOSDAL získala společnost Atmedia 1,2…
Nahoru