Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty. Ty doplňují řadu dalších komerčních formátů, např. sponzorské vzkazy, injektáže či teleshopping.

Společnost Atmedia rozšiřuje nabídku o další atraktivní obsah, nově obchodně zastupuje televizní kanál FilmBox. Provozovatelem je společnost SPI International, jejíž filmová stanice působí na českém trhu již od října 2005. Reklamním zadavatelům přináší televizní stanice prostřednictvím Atmedia klasické reklamní spoty, které doplňuje o komerční formáty v podobě sponzoringu, injektáže a teleshoppingu.

FilmBox

Televizní stanice FilmBox přináší divákům řadu oceňovaných snímků a populárních minisérií. V říjnu tohoto roku například uvede historický seriál s hvězdným obsazením „Kořeny“ (Roots) z roku 2016, jenž je adaptací slavné knihy Alexe Haleyho. FilmBox též slibuje velké akční filmy, pro náročnějšího diváka vysílá nezávislé evropské snímky 24 hodin denně.

Filmové kanály v našem portfoliu neustále rostou, obzvláště nyní, v letních měsících sklízí velkou oblibu. Zadavatelům tedy přineseme možnost inzerovat na další stanici pro filmové nadšence,“ komentuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová navíc upozorňuje na atraktivní cílovou skupinu: „Diváky filmových stanic jsou především ekonomicky aktivní lidé, ze strany zadavatelů se jedná o velmi žádanou cílovou skupinu.“ Reklamní zadavatelé mohou na stanici FilmBox inzerovat v rámci několika obchodních balíčků, zastoupena bude v nejširším balíčku společnosti Atmedia s názvem atmax, dále v atchoice, atadults, attractive, atsmart. Stanice FilmBox je dostupná v nabídce všech velkých satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru