Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty. Ty doplňují řadu dalších komerčních formátů, např. sponzorské vzkazy, injektáže či teleshopping.

Společnost Atmedia rozšiřuje nabídku o další atraktivní obsah, nově obchodně zastupuje televizní kanál FilmBox. Provozovatelem je společnost SPI International, jejíž filmová stanice působí na českém trhu již od října 2005. Reklamním zadavatelům přináší televizní stanice prostřednictvím Atmedia klasické reklamní spoty, které doplňuje o komerční formáty v podobě sponzoringu, injektáže a teleshoppingu.

FilmBox

Televizní stanice FilmBox přináší divákům řadu oceňovaných snímků a populárních minisérií. V říjnu tohoto roku například uvede historický seriál s hvězdným obsazením „Kořeny“ (Roots) z roku 2016, jenž je adaptací slavné knihy Alexe Haleyho. FilmBox též slibuje velké akční filmy, pro náročnějšího diváka vysílá nezávislé evropské snímky 24 hodin denně.

Filmové kanály v našem portfoliu neustále rostou, obzvláště nyní, v letních měsících sklízí velkou oblibu. Zadavatelům tedy přineseme možnost inzerovat na další stanici pro filmové nadšence,“ komentuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová navíc upozorňuje na atraktivní cílovou skupinu: „Diváky filmových stanic jsou především ekonomicky aktivní lidé, ze strany zadavatelů se jedná o velmi žádanou cílovou skupinu.“ Reklamní zadavatelé mohou na stanici FilmBox inzerovat v rámci několika obchodních balíčků, zastoupena bude v nejširším balíčku společnosti Atmedia s názvem atmax, dále v atchoice, atadults, attractive, atsmart. Stanice FilmBox je dostupná v nabídce všech velkých satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru