Váš partner ve světě tematických televizí

Letošním exkluzivním partnerem závodů Formule 1 bude opět síť čerpacích stanic MOL. Společnost Atmedia, která mediálně mimo jiné zastupuje stanice Sport 1 a Sport 2, navazuje na loňskou spolupráci. Komerční možnosti spojené s víkendovými přenosy zahrnují tradiční formy reklamy i speciální projekty.

Mediální zastupitelství Atmedia pokračuje s úspěšným komerčním projektem, jenž se váže k televizním přenosům Formule 1. „Také pro sezónu 2017 jsme navázali partnerství se společností MOL, která se stává hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Společnost je na českém trhu se svojí sítí čerpacích stanic jednou z největších v tomto sektoru. Loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje,“ uvedla Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia.

Kvalitní palivo k závodům vozů Formule 1 neodmyslitelně patří. Jsme rádi, že můžeme podpořit mimořádně úspěšné sportovní přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2,“ uvedl Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika, a dodal: „S velkým potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.“

Přímé přenosy závodů Formule 1 nabízí reklamním zadavatelům řadu možností, jak spojit svou značku s atraktivními sportovními událostmi. Atmedia umožňuje využít klasickou reklamu doplněnou o sponzorské vzkazy. V tomto případě navíc nabízí zcela exkluzivní formát tzv. „split-screen“, tedy rozdělení obrazovky během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.

Formule 1 - Split-screen pro MOL
Formule 1 – Split-screen pro MOL

Tematické stanice společnosti Atmedia umožňují klientům využívat klasické reklamní produkty a také speciální projekty, mimo jiné HbbTV. Partnerství televizních přenosů Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2 je další způsob, kterým Atmedia umožňuje  zadavatelům efektivně oslovit specifické cílové skupiny diváků. O přínosech pro zadavatele svědčí i meziročně o čtvrtinu rostoucí počet diváků závodů Formule 1, kterou zpravidla sledovali muži v produktivním věku mezi 25–54 let.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru