Váš partner ve světě tematických televizí

Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude na této stanici zahájen také prodej televizní reklamy. AMC zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM).

Přidání televizní stanice AMC do našeho portfolia přispěje k zatraktivnění námi nabízených reklamních balíčků. Pro zadavatele reklamy, kteří s námi spolupracují, to přináší možnost většího zásahu a oslovení atraktivní cílové skupiny. Zároveň zadavatelům můžeme poskytnout větší GRP inventory,“ říká Michaela Vasilová, naše Managing Director.

Televizní stanice AMC je součástí společnosti AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE), z nichž Atmedia již 5 tematických stanic zastupuje – Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2. Obchodně začala Atmedia zastupovat AMCNI CNE v roce 2009. Díky této spolupráci dosahuje Atmedia v České republice 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých (CS 15-69 let) a 5% podílu na sledovanosti u dětí (CS 4-14). V rámci Atmedia bude AMC zařazena do balíčků atmax, atadults a atchoice. Divákům bude distribuována prostřednictvím poskytovatelů O2 TV, UPC, Skylink, Digi TV nebo T-Mobile.

Televizní kanál AMC zahájil vysílání v roce 1984, na českém trhu se objevil v roce 2014. Původně divákům nabízel klasické americké filmy, dnes je známý i díky světově populárním seriálům z vlastní produkce. „AMC přináší lákavou kombinaci dnes už kultovních filmů a zároveň vysoce hodnocených seriálů. Tomu odpovídá i skladba diváků. Mladší generace stanici vyhledává kvůli exkluzivním prémiovým sériím, jakými jsou například Breaking Bad, The Night Manager, Fear the Walking Dead nebo The Terror. Starší diváci upřednostňují filmové klasiky z různých dekád,“ uvádí Vasilová a doplňuje, že nejsilnější diváckou skupinou AMC v ČR jsou muži nad 40 let.

V dubnu na diváky stanice AMC čekají závěrečné epizody bojové série Into the Badlands, akcí nabitý film 96 hodin: Odplata nebo blockbustery o Batmanovi – Batman se vrací, Batman navždy nebo Batman a Robin. V červnu si pak budou moci užít hned dvě seriálové premiéry. Nejprve stanice AMC uvede letošní novinku, hororovou sérii NOS4A2 a poté postapokalyptické drama Fear the Walking Dead, které se dočká již páté sezony,“ představuje obsah, na který se diváci stanice mohou těšit v nejbližší době, PR Manager AMCNI CNE pro Českou republiku a Slovensko Jan Huk.

The Terror

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru