Váš partner ve světě tematických televizí

Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto pravidelném souhrnu. Ještě než se mrkneme, jak to s tou odloženou sledovaností je u nás a v Evropě, musíme se trošku pochlubit. Letos jsme se rozrostli o několik tematických stanic a zvýšili jsme podíl na trhu. A kdybyste se chtěli dozvědět další informace o českém televizním trhu, mrkněte na náš Linkedin,


#cislotydne26

V tomto roce se nám daří! Rozšířili jsme naše portfolio o 8 měřených TV stanic a nyní tak zastupujeme již 28 tematických kanálů. Jen v dětské cílové skupině 4–14 jsme zvýšili meziročně náš podíl na sledovanosti o 73 % na úroveň 4,24 %.


#cislotydne27

Diváci stále více sledují své oblíbené TV pořady zpětně. Chtějí je jednoduše sledovat tehdy, kdy jim to vyhovuje. Na celkové sledovanosti se odložená sledovanost podílí již 6 %. Poprvé tuto hranici překonala odložená sledovanost v dubnu 2019. Vývoj navíc ukazuje, že to nebude trvat příliš dlouho a překročí 7% hranici.


#cislotydne28

Králem odložené sledovanosti je Švýcarsko s 19% podílem na celkové sledovanosti. Daří se ale také jiným státům západní a severní Evropy. Zajímá vás, jak si konkrétní země vedou? Podívejte se do naší mapy!


#cislotydne29

Také občas nestihnete svůj oblíbený televizní pořad a pustíte si ho zpětně? V České republice tak činí stále více lidí. Vůbec nejvíce pak mladí lidé ve věku 25–34 se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním a z větších měst. Odložená sledovanost se u nich podílí na celkové sledovanosti z 15 %!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2019

Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi…

Televize na prahu proměny?

Televizi čeká v blízké budoucnosti hned několik výzev, které patrně povedou k její značné proměně. Během června to potvrdilo hned několik desítek odborníků na konferenci Evropské asociace televizní a rádiové reklamy (EGTA), která sdružuje desítky společností nejen z evropských států. Konference se zúčastnilo více než…

Atmedia v prvním pololetí zvýšila meziročně svůj podíl na sledovanosti o 36 %

V prvním pololetí roku 2019 se nám dařilo. Dosáhli jsme podílu na sledovanosti 3,9 % v CS 15–69, což je meziroční nárůst o 36 %. V této cílové skupině jsme oslovili v průměru 4,5 milionů diváků měsíčně. Bodujeme i v dětské cílové skupině 4–14, kde…
Nahoru