Váš partner ve světě tematických televizí

Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto pravidelném souhrnu. Ještě než se mrkneme, jak to s tou odloženou sledovaností je u nás a v Evropě, musíme se trošku pochlubit. Letos jsme se rozrostli o několik tematických stanic a zvýšili jsme podíl na trhu. A kdybyste se chtěli dozvědět další informace o českém televizním trhu, mrkněte na náš Linkedin,


#cislotydne26

V tomto roce se nám daří! Rozšířili jsme naše portfolio o 8 měřených TV stanic a nyní tak zastupujeme již 28 tematických kanálů. Jen v dětské cílové skupině 4–14 jsme zvýšili meziročně náš podíl na sledovanosti o 73 % na úroveň 4,24 %.


#cislotydne27

Diváci stále více sledují své oblíbené TV pořady zpětně. Chtějí je jednoduše sledovat tehdy, kdy jim to vyhovuje. Na celkové sledovanosti se odložená sledovanost podílí již 6 %. Poprvé tuto hranici překonala odložená sledovanost v dubnu 2019. Vývoj navíc ukazuje, že to nebude trvat příliš dlouho a překročí 7% hranici.


#cislotydne28

Králem odložené sledovanosti je Švýcarsko s 19% podílem na celkové sledovanosti. Daří se ale také jiným státům západní a severní Evropy. Zajímá vás, jak si konkrétní země vedou? Podívejte se do naší mapy!


#cislotydne29

Také občas nestihnete svůj oblíbený televizní pořad a pustíte si ho zpětně? V České republice tak činí stále více lidí. Vůbec nejvíce pak mladí lidé ve věku 25–34 se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním a z větších měst. Odložená sledovanost se u nich podílí na celkové sledovanosti z 15 %!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…

#cislotydne: Prosinec 2021

Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
Nahoru