Váš partner ve světě tematických televizí

Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto pravidelném souhrnu. Ještě než se mrkneme, jak to s tou odloženou sledovaností je u nás a v Evropě, musíme se trošku pochlubit. Letos jsme se rozrostli o několik tematických stanic a zvýšili jsme podíl na trhu. A kdybyste se chtěli dozvědět další informace o českém televizním trhu, mrkněte na náš Linkedin,


#cislotydne26

V tomto roce se nám daří! Rozšířili jsme naše portfolio o 8 měřených TV stanic a nyní tak zastupujeme již 28 tematických kanálů. Jen v dětské cílové skupině 4–14 jsme zvýšili meziročně náš podíl na sledovanosti o 73 % na úroveň 4,24 %.


#cislotydne27

Diváci stále více sledují své oblíbené TV pořady zpětně. Chtějí je jednoduše sledovat tehdy, kdy jim to vyhovuje. Na celkové sledovanosti se odložená sledovanost podílí již 6 %. Poprvé tuto hranici překonala odložená sledovanost v dubnu 2019. Vývoj navíc ukazuje, že to nebude trvat příliš dlouho a překročí 7% hranici.


#cislotydne28

Králem odložené sledovanosti je Švýcarsko s 19% podílem na celkové sledovanosti. Daří se ale také jiným státům západní a severní Evropy. Zajímá vás, jak si konkrétní země vedou? Podívejte se do naší mapy!


#cislotydne29

Také občas nestihnete svůj oblíbený televizní pořad a pustíte si ho zpětně? V České republice tak činí stále více lidí. Vůbec nejvíce pak mladí lidé ve věku 25–34 se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním a z větších měst. Odložená sledovanost se u nich podílí na celkové sledovanosti z 15 %!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Firmy z e-commerce vyrostly mezi největší TV zadavatele i v Česku

Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví až 70 % Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3,5 hodiny denně.[1] I z těchto důvodů je velmi důležitým médiem pro zadavatele televizní reklamy. Možnosti vysokého zásahu potenciálních zákazníků si…

#cislotydne: Únor 2020

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také…

Opět propojujeme Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes…
Nahoru