Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To vědí i čeští diváci, kteří o letních prázdninách přecházejí často právě na tematické kanály Atmedia. Pravidelně tak dosahujeme v červenci a srpnu nadprůměrného podílu na sledovanosti.

Volně šířené vysílání v Česku dosud patřilo zejména lokálním TV skupinám. To se ovšem mění. Nadnárodní skupiny jako AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery vstupují na trh volně šířených TV stanic, aby oslovily i diváky, kteří za vysílání nechtějí platit. Proč? To se dozvíte z prezentace naší ředitelky Michaely Surákové, kterou měla na konferenci Digimedia 2024. Pokud preferujete spíše text, vyšel k tomu komentář na Mediaguru.cz.

Využíváte televizor i na něco jiného, než sledování TV kanálů? Čtvrtina českých televizních diváků ano. Poslouchají hudbu, brouzdají v aplikacích HbbTV nebo sledují videotéky. Sledování TV stanic ovšem nadále patří k dominantní aktivitě na televizoru – stojí za téměř 90 % veškerého času tráveného před TV obrazovkou. Diváci starší 15 let je sledují v průměru 3 hodiny a 39 minut denně.

Samozřejmě ani tentokrát nesmí chybět dávka čísel týdne, tak pojďme na to ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_26
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru