Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To vědí i čeští diváci, kteří o letních prázdninách přecházejí často právě na tematické kanály Atmedia. Pravidelně tak dosahujeme v červenci a srpnu nadprůměrného podílu na sledovanosti.

Volně šířené vysílání v Česku dosud patřilo zejména lokálním TV skupinám. To se ovšem mění. Nadnárodní skupiny jako AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery vstupují na trh volně šířených TV stanic, aby oslovily i diváky, kteří za vysílání nechtějí platit. Proč? To se dozvíte z prezentace naší ředitelky Michaely Surákové, kterou měla na konferenci Digimedia 2024. Pokud preferujete spíše text, vyšel k tomu komentář na Mediaguru.cz.

Využíváte televizor i na něco jiného, než sledování TV kanálů? Čtvrtina českých televizních diváků ano. Poslouchají hudbu, brouzdají v aplikacích HbbTV nebo sledují videotéky. Sledování TV stanic ovšem nadále patří k dominantní aktivitě na televizoru – stojí za téměř 90 % veškerého času tráveného před TV obrazovkou. Diváci starší 15 let je sledují v průměru 3 hodiny a 39 minut denně.

Samozřejmě ani tentokrát nesmí chybět dávka čísel týdne, tak pojďme na to ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_26
#cislotydne_25
#cislotydne_24
#cislotydne_23
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru