Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s přáteli nebo rodinou. Vyplývá to z nejnovějších dat našeho výzkumu atmedia index, která jsme v květnu prezentovali.

Po rekordním dubnu, kdy se do naší rodiny tematických stanic přidal Warner TV a oslovil téměř 900 tisíc diváků, přišel na obrazovky sportovní květen. Kromě úspěchu našich hokejistů mohli čeští fanoušci sledovat také cyklistické Giro nebo tenisový Roland Garros na Eurosport 1. Ten se akorát překlopil do druhého týdne a už teď víme, že Novak Djoković titul kvůli zranění neobhájí. Vystřídá ho na antukovém trůnu někdo z nové generace tenistů? Sledujte až do 9. června na Eurosport 1.

Ještě než si zkontrolujete, do kdy vám platí Lítačka, mrkněte na květnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_22
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru