Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo?

V krátkých infografikách jsme se věnovali sportovním událostem, které mohou diváci vidět na stanici Eurosport 1. Ta jim celoročně servíruje ty nejlepší sportovní události, včetně tenisových Grand slamů, alpského lyžování, cyklistiky nebo olympiády. Ta letošní v Paříži se kvapem blíží, ale nebojte, na Eurosport 1 máte místa s nejlepším výhledem rezervovaná.

V rámci našeho Atmedia index přinášíme pravidelně čísla o VoD platformách nebo placené televizi. Kolik diváků sleduje Netflix nebo Disney+? A kolik lidí platí za televizi? Mrkněte zde!

Co nás čeká v únoru? Vydáme Obchodní nabídku se všemi novinkami, a také článek o televizní sledovanosti v zemích V4. Tak zůstaňte nalazeni a neodcházejte od svých přijímačů.

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru