Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo?

V krátkých infografikách jsme se věnovali sportovním událostem, které mohou diváci vidět na stanici Eurosport 1. Ta jim celoročně servíruje ty nejlepší sportovní události, včetně tenisových Grand slamů, alpského lyžování, cyklistiky nebo olympiády. Ta letošní v Paříži se kvapem blíží, ale nebojte, na Eurosport 1 máte místa s nejlepším výhledem rezervovaná.

V rámci našeho Atmedia index přinášíme pravidelně čísla o VoD platformách nebo placené televizi. Kolik diváků sleduje Netflix nebo Disney+? A kolik lidí platí za televizi? Mrkněte zde!

Co nás čeká v únoru? Vydáme Obchodní nabídku se všemi novinkami, a také článek o televizní sledovanosti v zemích V4. Tak zůstaňte nalazeni a neodcházejte od svých přijímačů.

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru