CANAL+ Action

Filmová / seriálová TV stanice

TV stanice pro milovníky napětí a hrdinských soubojů – to je CANAL+ Action. Oslovte diváky vyhledávající akci a vzrušení.

CANAL+ Action
453 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 35–64 let
typický divák
(Afinita 112 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

TV stanice CANAL+ Action je jako stvořená pro fanoušky napětí, adrenalinových zážitků a hrdinských soubojů. Svým divákům nabízí široký výběr akčních filmů a seriálů. K nejoblíbenějším seriálům patří kriminální seriály Případ Prostý či Bosch: Odkaz. Z filmů patří k oblíbeným titulům například Elitní zabijáci, John Wick, Equalizer, 2012 nebo 7 vteřin. CANAL+ Action přináší divákům exkluzivně také seriály z vlastní produkce – příkladem může být Moloch s Miroslavem Donutilem v hlavní roli či nový akční retro-futuristický seriál Ochránci. Oslovte diváky, kteří touží po pořádné dávce akce a vzrušení.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Případ Prostý (Prosta sprawa)
2. Bosch: Odkaz (Bosch: Legacy)
3. Moloch

Mediální skupina:

Divák CANAL+ Action

Akční filmy a seriály na stanici CANAL+ Action sledují jak muži (59 %), tak
ženy (41 %). Typický divák je ve věku 35–64 let.

Využijte sílu reklamy v oblíbeném seriálovém prostředí a oslovte diváky, kteří touží po zvýšení hladiny adrenalinu. Diváci CANAL+ Action představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami pro muže i ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice