AXN Black

Filmová / seriálová TV stanice

Akční seriály, strhující sci-fi produkce a fascinující fantasy příběhy – to je AXN Black. Oslovte diváky, zejména muže, kteří touží po dobrodružství – ať už v realitě, nebo ve světě nekonečné fantazie.

AXN Black
128 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 25–44 let
typický divák
(Afinita 197 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 4. – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

AXN Black je domovskou TV stanicí pro fanoušky akce a dobrodružství. Svými seriály nechává diváky ponořit se do poutavých světů, strhujících sci-fi produkcí a fascinujících fantasy příběhů. S ikonickými seriály jako Hvězdná brána, Xena či Odpadlík přináší AXN Black směs napínavých dobrodružství a charismatických postav. K dalším oblíbeným titulům patří dobrodružný seriál Lovci pokladů nebo kriminální seriál Leo Mattei: Oddělení mladistvých. Oslovte diváky, zejména muže, kteří milují adrenalin – ať už v reálném světě, nebo ve světě, kde hranice reality neexistují!

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Hvězdná brána (Stargate SG-1)
2. Xena (Xena: Warrior Princess)
3. Odpadlík (Renegade)

Mediální skupina:

Divák AXN Black

Strhující sci-fi a fantasy produkci na TV stanici AXN Black sledují zejména muži (60 %), ale také ženy (40 %). Typickým divákem je muž ve věku 25–44 let.

Využijte sílu reklamy v oblíbeném seriálovém prostředí a oslovte diváky, zejména muže, kteří hledají akční zábavu u strhující sci-fi produkce a fascinujících fantasy příběhů. Diváci AXN Black představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 4. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 51 %
diváci ostatních TV stanic 44 %
+7 %
více užívají léky proti kašli
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 41 %
+8 %
více nakupují tvrdý alkohol pro domácí konzumaci
diváci atmedia 72 %
diváci ostatních TV stanic 66 %
+6 %
více konzumují plísňové sýry

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice