JOJ Cinema

Filmová / seriálová TV stanice

TV stanice, která přináší rozmanitou filmovou nabídku pro každého – to je JOJ Cinema. Oslovte diváky, kteří mají rádi hollywoodské trháky i evropskou filmovou tvorbu.

JOJ Cinema
550 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 35–64 let
typický divák
(Afinita 111 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

JOJ Cinema je TV stanice pro opravdové filmové nadšence. Nabízí akční thrillery, silná dramata, zábavné komedie i dobrodružné příběhy, které vtáhnou diváky do děje. Mezi oblíbené tituly patří napínavý thriller Poslední dívka, odlehčená komedie Mack a Rita či citlivé britské drama Jmenuji se Leon. K dalším populárním titulům patří například filmy Válečník, Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil nebo Hypnotizér. Oslovte diváky, kteří si chtějí vychutnat kvalitní filmovou tvorbu a vyhledávají jedinečné příběhy z celého světa.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ

Top pořady:

1. Poslední dívka (Cult Killer)
2. Mack a Rita (Mack & Rita)
3. Jmenuji se Leon (My Name Is Leon)

Mediální skupina:

Divák JOJ Cinema

Pestrou škálu filmů a seriálů na TV stanici JOJ Cinema sledují jak ženy (51 %), tak muži (49 %). Typický je divák je věku 35–64 let.

Využijte sílu reklamy v prostředí akčních trháků, silných dramat a inspirativních příběhů a oslovte diváky, kteří hledají kvalitní filmovou zábavu a chtějí prozkoumat různorodý svět kinematografie. Diváci JOJ Cinema představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s produkty a službami pro muže i ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice